מערכת COL | יום כ"ו סיון ה׳תש״ע 08.06.2010

הטיול הלימודי של 'חב"ד בקמפוס' בישראל ● גלריה

ביום חמישי האחרון קבוצה בת 50 סטודנטים מכל רחבי ארה"ב המריאו משדה התעופהJFK שבניו יורק לטיול בן שמונה-עשר יום בארץ ישראל במסגרת פרוייקט 'ישראל לינקס', של הארגון 'חב"ד בקמפוס' ● הטיול שהינו הראשון מבין שניים שייערכו במהלך חופשת הקיץ מתמקד יותר מהכל על הפן הרוחני-תורני, כאשר בכל ימי הטיול לפחות חצי יום מוקדש ללימוד לגלריית תמונות 
הטיול הלימודי של 'חב
צילום: ברלה שיינר

ביום חמישי האחרון קבוצה בת 50 סטודנטים מכל רחבי ארה"ב המריאו משדה התעופהJFK  שבניו יורק לטיול בן שמונה-עשר יום בארץ ישראל במסגרת פרוייקט 'ישראל לינקס', של הארגון 'חב"ד בקמפוס'.

הטיול שהינו הראשון מבין שניים שייערכו במהלך חופשת הקיץ מתמקד יותר מהכל על הפן הרוחני-תורני, כאשר בכל ימי הטיול לפחות חצי יום מוקדש ללימוד.

"הטיול יועד ותוכנן לחבר כל סטודנט עם העבר, יחד עם העתיד של העם היהודי בשילוב לימוד וטיול ברחבי ארץ הקודש", אומר הרב יוסי גורדון, ממנהלי הארגון 'חב"ד בקמפוס', המממן את הפרוייקט.

תחת ניהולו של הרב יוסי ורעייתו חיה וויטקאס ובהנחייתם של הרב זלמן ויהודית בלומינג, שלוחי הרבי לאוניברסיטת דוקי, והרב אלי זילברשטיין, שליח הרבי לקורנל ומהמרצים הבכירים במערכת הקורסים של JLI, הפרוייקט 'ישראל לינקס' נשמע ונראה מבטיח בכל הקשור להשפעה על המשתתפים.

במשך ימי הטיול ישהו חברי הקבוצה בצפת ובירושלים, כאשר לצד התוכנית הלימודית ייהנו הם מהרצאות ושיעורים ממרצים אורחים, בניהם: הרב יוסי סברדלוב, הרב דורון קורנבלוטה, אניטה צוקר, וכן שלל פוליטקאים ואנשי תקשורת, זאת במגביל לאטרקציות שונות כגון 'גיל הופמן', 'פרוייקט דוד' ועוד, עליהים מנצחים הרב חיים נוטיק ורעייתו שאחראים על הפן הלויגסטי של הטיול.

אל הטיול הבא של הארגון שהתקיים במהלך חופשת הקיץ יתלווה הרב זלמן ליפסקר ורעייתו מרים, וכן המרצה החבד"י הנודע, הרב יוסי ג'יקובסון.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.