מערכת COL | יום כ"ה סיון ה׳תש״ע 07.06.2010

נוסעים לארה"ב? קחו טלפון נייד במחיר ושרות ללא תחרות (פ)

זה לא סוד שחברות הסלולר גובות מאיתנו סכומים מטורפים עבור השימוש שלנו בטלפון הנייד בארה"ב חברת סים זול נותן לך את הפתרון הטוב והמשתלם ביותר לשימוש בטלפון נייד כשאתה בארה"ב. חברת "סים זול" מציעה את הפיתרון המשתלם ביותר לנוסעים לארה"ב בחבילות שיחות לישראל ללא הגבלה, שיחות בארה"ב ללא הגבלה, ומספר ישראלי והכל במחיר קבוע מראש, כך שלא יהיו לך הפתעות כמו חשבונות טלפון מבהילים כשאתה חוזר מחו"ל  לכתבה מלאה
נוסעים לארה
סלולרי בחו"ל ● סים זול (צילום אילוסטרציה: COL)
זה לא סוד שחברות הסלולר גובות מאיתנו סכומים מטורפים עבור השימוש שלנו בטלפון הנייד בארה"ב חברת סים זול נותן לך את הפתרון הטוב והמשתלם ביותר לשימוש בטלפון נייד כשאתה בארה"ב. חברת "סים זול" מציעה את הפיתרון המשתלם ביותר לנוסעים לארה"ב בחבילות שיחות לישראל ללא הגבלה, שיחות בארה"ב ללא הגבלה, ומספר ישראלי והכל במחיר קבוע מראש, כך שלא יהיו לך הפתעות כמו חשבונות טלפון מבהילים כשאתה חוזר מחו"ל.
ב"סים זול" אתה יודע לפני הנסיעה בדיוק כמה יעלה לך הוצאות הסלולרי בארה"ב ואתה מדבר ללא הגבלה, ללא "אותיות קטנות"... ב"סים זול" הטלפונים הסלולרים מהמתקדמים ובעברית מלאה, בשונה מכל החאפרים בשוק. רק ב"סים זול" משרד בכפר חב"ד ומשלוח בכפר חב"ד חינם.
ב"סים זול" מספר חינם מכל טלפון בארה"ב שניתן ליצור קשר עם משרדנו ולקבל מענה אנושי 24 שעות ביממה ולקבל מענה מהיר על כל תקלה. ב"סים זול" מתחייבים לשלוח מכשיר לכל נקודה בארה"ב במידה והמכשיר אבד או הושחת עד מקסימום 2 ימי עבודה. רק ב"סים זול" הודעות SMS בארה"ב ולישראל בחינם. חברת "סים זול" היא החברה הגדולה והמובילה בשוק השכרות הטלפונים לנוסעים לארה"ב. החברה עובדת עם עשרות סוכני נסיעות, סוכני השכרות רכב, ונקודות השכרה בארץ.
התקשר עוד עכשיו לטלפון 03-532-0202 או לחץ כאן ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.