מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תש״ע 06.06.2010

לתושבי צפון תל אביב יש "מניין על הים"

מתברר שכסף זה לא הכול בחיים: גם אנשי העסקים והממון הבכירים בארץ צריכים לפעמים עשירי למניין. מתפללי שכונת היוקרה "סי אנד סאן" הפיקו בימים אלה קליפ מושקע של מניין הבוקר שלהם (6:45, למי שמתעניין) ומפיצים אותו ביו-טיוב במטרה להגדיל את קהל המתפללים במקום ● הרב מנחם גרליצקי, רב בית הכנסת סי אנד סאן, סיפר ל-ynet: "מספר כי במקום מתפללים בנוסח אחיד-ישראלי המתאים גם לאשכנזים וגם לספרדים, כשרוב המתפללים במקום לא מוגדרים כדתיים" לסיפור המלא
לתושבי צפון תל אביב יש

מתברר שכסף זה לא הכול בחיים: גם אנשי העסקים והממון הבכירים בארץ צריכים לפעמים עשירי למניין. מתפללי שכונת היוקרה "סי אנד סאן" הפיקו בימים אלה קליפ מושקע של מניין הבוקר שלהם (6:45, למי שמתעניין) ומפיצים אותו ביו-טיוב במטרה להגדיל את קהל המתפללים במקום.

מתברר כי בפרויקט היוקרתי על חוף הצוק בצפון תל אביב יש בית כנסת המשמש את תושבי המתחם, דתיים, מסורתיים וחילונים, ובו הם מתפללים שחרית מדי בוקר וגם לומדים שיעור בדף היומי בגמרא. אבל לא תמיד יש שם עשרה מתפללים, ולכן הם הפיקו סרטון בו הם מזמינים את הציבור לתגבר את המניין שלהם. 

הרב מנחם גרליצקי, רב בית הכנסת סי אנד סאן, סיפר ל-ynet: "מספר כי במקום מתפללים בנוסח אחיד-ישראלי המתאים גם לאשכנזים וגם לספרדים, כשרוב המתפללים במקום לא מוגדרים כדתיים". לדברי גרליצקי, "המטרה היא להביא את קיומו של המניין לידיעת התושבים באזור, כדי להוסיף מתפללים. כיום יש לנו בדרך כלל 15 איש מדי יום, ובשבתות יש 30-40 אנשים. ומי במשתתפים? מתפללים משכונת אזורי-חן ומכל אזור הצפון".

לצפייה לחצו על כפתור ההפעלה:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.