מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תש״ע 06.06.2010

ערבים השליכו בקבוק תבערה על ישיבת חב"ד בחיפה

האם האלימות של ערבים עולה מדרגה גם בתוככי ישראל? על פי דיווח של בחורים בישיבת חב"ד בחיפה, שני צעירים ערביים השליכו בקבוק תבערה לעבר בלוני הגז של הישיבה ונמלטו מהמקום, כך מדווח אתר "לדעת" כל הפרטים
ערבים השליכו בקבוק תבערה על ישיבת חב
בניין ישיבת חב"ד בחיפה ● צילום: COL

האם האלימות של ערבים עולה מדרגה גם בתוככי ישראל? על פי דיווח של בחורים בישיבת חב"ד בחיפה, שני צעירים ערביים השליכו בקבוק תבערה לעבר בלוני הגז של הישיבה ונמלטו מהמקום.

המקרה המדובר אירע בשבוע שעבר, כאשר השנים הגיעו אל מאחורי הישיבה בסמוך ל'גן בנימין' שבאזור, השליכו בקבוק תבערה שהתקלח בסמוך לבלוני הגז, ונמלטו מהמקום.

הבחורים שהיו באותה שעה בז'אל' קפצו לכיוון בלוני הגז וכיבו את השריפה שהחלה להתפשט, ובכך מנעו אסון כבד. למקום הוזעקו ניידות משטרה שהחלו בחיפושים נרחבים אחר שני הצעירים הערביים, ולפי שעה הם לא נתפסו.

בשיחה עם 'לדעת.נט' אמר אחד הבחורים ששהה במקום, כי למרבה הנס, הערב בחורי הישיבה כלל לא שהו בשטח הישיבה בשל חתונה שהתקיימה בעפולה. "אילו הבלונים היו מתפוצצים והבחורים היו יושבים בסדר חסידות ב'זאל', אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה".

כאמור חוקרי המשטרה הגיעו למקום והחלו בסריקות אחר מיידי בקבוק התבערה, במקביל המשיכה ניידת משטרה לשהות בסמוך לישיבה גם כשעה לאחר האירוע.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.