מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תש״ע 06.06.2010

הרב וואלבערג: "השבת היתה מרוממת, עכשיו למטרה" ● וידאו

"השבת היתה עילאית ומרוממת. למדנו, התוועדנו, התפללנו ואין ספק שגרמנו בכך נחת-רוח רב לרבי. אך צריך לזכור שהשבת היתה רק אמצעי בדרך למטרה. המטרה היא שג' תמוז יראה אחרת, אחרת לגמרי. המטרה היא שבג' תמוז השנה נזכה להתראות עם מלכנו", סיכם אורח השבת הרב יעקב משה וואלבערג, מראשי ישיבת תות"ל מנצ'סטר,הרב וואלבערג ● כעת ב-: דיווח מלא, גלריית תמונות ווידאו מנאומו של הרב וואלבערג  לסיפור המלא 
הרב וואלבערג:
צילום: יוסי פורמנסקי
כתב COL

אמש' נחתמה בכפר חב"ד תוכנית שבת ההכנה ליום ההילולא שמארגן 'ועד תלמידי התמימים העולמי', בכנס התמימים המרכזי בהשתתפות אלפי תמימים, ראשי ישיבות, רבנים, משפיעים ושלוחים.

במהלך הכינוס גולל הרב אברהם חנוך גליצנשטיין מירושלים את מסכת הקשרים של הסופר הנודע אליעזר שטיינמן עם הרבי וחשף מהוראות והדרכות אליו על אופן קירוב הסופר ליהדות. "הרבי הדריך אותי צעד אחר צעד בדרכו לחולל מהפך בלב יהודי", סיכם הרב גליצנשטיין בהתרגשות.

רבו של כפר חב"ד הרב מרדכי שמואל אשכנזי שיתף את התמימים במשך דקות ארוכות ב'יחידות' המרתקת שזכה אצל הרבי בהיותו תלמיד בישיבה. "בסוף הפדיון-נפש ביקשתי על הצלחה בעבודת התפילה. הרבי אמר: כשמשאירים את התפילה לסוף, מגיעים כל מיני מחשבות בלתי רצויות".

לאחר הגרלה על כרטיס נסיעה לרבי בין משתתפי מבצע ההכנה, בה זכה הת' שניאור זלמן ריבקין מישיבת תות"ל קרית-גת, ולאחר הגרלה נוספת על דולר ברכה של הרבי בה זכה הת' צבי הלפרין מישיבת תות"ל כפר חב"ד, הוזמן אורח השבת הרב יעקב משה וואלבערג, מראשי ישיבת תות"ל מנצ'סטר, לחתום את אירועי השבת.

"השבת היתה עילאית ומרוממת. למדנו, התוועדנו, התפללנו ואין ספק שגרמנו בכך נחת-רוח רב לרבי. אך צריך לזכור שהשבת היתה רק אמצעי בדרך למטרה. המטרה היא שג' תמוז יראה אחרת, אחרת לגמרי. המטרה היא שבג' תמוז השנה נזכה להתראות עם מלכנו", סיכם הרב וואלבערג.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
באדיבות בית המדרש לשלוחים שעל ידי "שלוחים נט"

לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.