מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תש״ע 06.06.2010

הרב מצגר: "המחלוקת ברמת אביב - עדות להצלחת חב"ד"

הרב הראשי יונה מצגר מביע תמיכה בפעילות חב"ד ברמת אביב ומבקר את שיטות הפעולה של מטה המאבק החילוני בשכונה. בנאומו בפני ועידת המנהלים השנתית של אגודת חסידי חב"ד, החמיא הרב מצגר, תושב צפון תל אביב בעצמו, לחב"דניקים, וטען כי המחלוקת המתוקשרת ברמת אביב היא "מחמאה הכי גדולה המעידה על הצלחת הפעילות", כך מדווח אתר ynet  לסיפור המלאועידת מנהלי מוסדות חב"ד בסימן אחדות המוסדות ● תמונות, דיווח עוצמה של אחדות בוועידת המנהלים השנתית ● גלריה שנייה
הרב מצגר:
הרב יונה מצגר בוועידת המנהלים של אגודת חסידי חב"ד ● צילום: מאיר אלפסי

הרב הראשי יונה מצגר מביע תמיכה בפעילות חב"ד ברמת אביב ומבקר את שיטות הפעולה של מטה המאבק החילוני בשכונה. בנאומו בפני ועידת המנהלים השנתית של אגודת חסידי חב"ד, החמיא הרב מצגר, תושב צפון תל אביב בעצמו, לחב"דניקים, וטען כי המחלוקת המתוקשרת ברמת אביב היא "מחמאה הכי גדולה המעידה על הצלחת הפעילות", כך מדווח אתר ynet. 

הרב הראשי גילה עוד באירוע כי איש עסקים חילוני הגר בשכונה סיפר לו כי החל לקבל איומים משכניו לפיהם אם לא יפסיק לתמוך בבית חב"ד המקומי הם יפגעו בפרנסתו, ובמכתב ששלחו לו בדואר האלקטרוני גם פירטו איך יעשו זאת. לדברי מצגר, "ברמת אביב יש פחד מפני חזרה בתשובה... המקרה הזה הוא תעודת עניות מזעזעת למאיימים". 

ועידת המנהלים של אגודת חסידי חב"ד, בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, התקיימה ב"אווניו"' שבקרית שדה התעופה, בהשתתפות רב העיר תל אביב ישראל מאיר לאו, וחברי הכנסת אבי דיכטר, אופיר אקוניס, זבולון אורלב ועתניאל שנלר וכן אנשי מקצוע ועסקים רבים שהעניקו למשתתפים טיפים וכלים לניהול נכון.
 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.