מערכת COL | יום כ' סיון ה׳תש״ע 02.06.2010

פיצוח ה-DNA של קרנות ענק יוביל למהפכה בגיוס כספים בחב"ד

"פיצוח ה-DNA של קרנות ענק התומכות בארגונים בישראל יוביל למהפכה בגיוס הכספים לארגוני חב"ד בישראל", כך קובע איציק פלטק, מי שנחשב היום על פי עיתוני העסקים הגדולים גלובס ו THE MARKER המומחה מספר 1 בישראל לגיוס כספים מגופים ממשלתיים ומקרנות ומי שירצה על עולם הפילנתרופיה בועידת המנהלים של אגודת חסידי חב"ד שתתקיים ביום חמישי  לסיפור המלא
פיצוח ה-DNA של קרנות ענק יוביל למהפכה בגיוס כספים בחב
כתב COL

"פיצוח ה-DNA של קרנות ענק התומכות בארגונים בישראל יוביל למהפכה בגיוס הכספים לארגוני חב"ד בישראל", כך קובע איציק פלטק, מי שנחשב היום על פי עיתוני העסקים הגדולים גלובס ו THE MARKER המומחה מספר 1 בישראל לגיוס כספים מגופים ממשלתיים ומקרנות ומי שירצה על עולם הפילנתרופיה בועידת המנהלים של אגודת חסידי חב"ד שתתקיים ביום חמישי.

פלטק אומר כי יש להבין היטב את האסטרטגיה של קבלת ההחלטות בתוך הנהלת הקרנות וכך יהיה ניתן להשתלב בתוך הנהנים מקרנות הענק.

נוכח העובדה שכל מנהל מוסד אינו מסוגל להסתפק בתקציבים הממשלתיים המועברים אליו לשם הבטחת פעילות המוסד, הוחלט בהנהלת וועידת המנהלים לקיים מושב שיעסוק בדרכים אפקטיביות לגיוס כספים מקרנות.

מאחר ועולם הקרנות הינו מקצועי ודורש ידע ומומחיות רב, הוחלט בוועידה להזמין את הגורם המוביל בישראל בניהול קשר עם קרנות, מר איציק פלטק, במטרה להרצות בפני המנהלים כיצד לגייס כספים מקרנות. פלטק צפוי לתת סקירה על 15 הקרנות הגדולות הפעילות בישראל, תוך התייחסות ספציפית למוסדות חב"ד השונים וכיצד להתאים בקשות לקרנות, על פי תחומי פעילות ועל פי איזורים גיאוגרפיים, על פי הDNA של כל קרן.

לקראת הרצאתו הכין פלטק מספר עצות שימושיות לגופים המבקשים לגייס כספים מקרנות, ומציע מספר דרכים להקל על תהליך גיוס הכספים. בין השאר קובע פלטק כי זה הזמן להתאחד ולשתף פעולה עם מספר מוסדות נוספים וליזום פרוייקטים המקיפים כמה מוסדות, הן מבחינת סוג הפעילות והן מבחינת המיקום הגיאוגרפי של הפעילות. נותני המענקים, אומר פלטק, מעדיפים איחוד של ארגונים על פני פיצול ותחרות. במקביל, שיתוף פעולה מקל על מוסדות לגייס כספים, גם אם רק חלקו יגיע אל הארגון הבודד.

עוד קובע פלטק כי למוסד כדאי להקים "אגודת ידידים". קרבו אל המוסד אנשים אמידים ואנשים מן השורה בצורה רשמית ע"י תשלום דמי חבר סמליים, אומר פלטק, וכך כל חבר נוסף יסייע למוסד באמצעות קשריו האישיים.

במקביל לפעילויות אלה ממליץ פלטק גם להכין תוכנית עבודה מסודרת לפנייה לקרנות וגופים תורמים. על אף העובדה שכל מנהל מוסד עסוק מאוד בניהול השוטף, עמידה בתכנית העבודה תבטיח הצלחה גבוהה יותר עבור הארגון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.