מערכת COL | יום י"ט סיון ה׳תש״ע 01.06.2010

ראשי מועצת יש"ע במשט מיוחד במוזיאון גוש קטיף ● תמונות

הנהלת מועצת יש"ע ערכה ישיבת הנהלה מיוחדת במוזיאון גוש קטיף בירושלים וסיור לימודים מיוחד במוזיאון גוש קטיף בירושלים ● "דווקא ביום בו סיכלו חיילי צה"ל את המשט לעזה, מועצת יש"ע עורכת משט משלה לגוש קטיף כדי לחזק את המאבק על זכותנו על הארץ, והכמיהה לחזור לגוש קטיף ולהנציח את הישובים הפורחים", אמר מנהל המוזיאון שלמה וסרטיל שאירח את הנהלת מועצת יש"ע לסיפור המלא ולתמונות  
ראשי מועצת יש
הנהלת מועצת יש"ע בראשות היו"ר דני דיין, המנכ"ל נפתלי בנט, יו"ר מליאת מועצת
יש"ע עדי מינץ, וחלק מראשי המועצות, ערכו ישיבת הנהלה מיוחדת במוזיאון גוש קטיף בירושלים וסיור לימודים מיוחד במוזיאון גוש קטיף בירושלים.

"דווקא ביום בו סיכלו חיילי צה"ל את המשט לעזה, מועצת יש"ע עורכת משט משלה לגוש קטיף כדי לחזק את המאבק על זכותנו על הארץ, והכמיהה לחזור לגוש קטיף ולהנציח את הישובים הפורחים", אמר מנהל המוזיאון שלמה וסרטיל שאירח את הנהלת מועצת יש"ע.

הסיור שערך שעה ארוכה, קבלו ראשי מועצת יש"ע סקירה מיוחדת על פעילות המוזיאון שאירח עד היום למעלה מ-70 אלף מבקרים מכל גווני הקשת כולל אישי ציבור בכירים מהארץ ומהעולם.

לראשי מועצת יש"ע הוצגה הפרויקט הגדול שיראה אור בקרוב אלבום ההתנחלויות – הסיפור האמיתי, אלבום שיביא מהפכה בגישה ההסברתית בארץ ובעולם ויציג את ההתיישבות במלוא היקפה והדרה.

יו"ר מועצת יש"ע דני דיין הדליק נר לזכר הנופלים מגוש קטיף, ואמר כי גוש קטיף הוא בליבו של כל יהודי, ואין ספק שעם ישראל ישוב לגוש קטיף.

לאחר מכן נערכה ישיבת הנהלה במשך שעה ארוכה שדנה בשלל נושאים שעל הפרק. ראשי מועצת יש"ע הדגישו את החשיבות של המוזיאון בלב בירת ישראל, במטרה שעם ישראל ילמד על גוש קטיף וכדי לעצור את הנסיגות הבאות בארץ ישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.