מערכת COL | יום י"ח סיון ה׳תש״ע 31.05.2010

ראש שב"כ יחלוק את סודות הביון עם מנהלי מוסדות חב"ד

הידעתם כי יש קשר הדוק בין שיטות ניהול ארגון ביון ומודיעין לניהול מוסד חב"ד? יתכן מאוד והמשפט האחרון נשמע לכם הזוי במיוחד ואילו לשר לביטחון פנים וראש השב"כ לשעבר אבי דיכטר הדבר נשמע מובן מאליו ● ביום חמישי הקרוב כ"א סיוון יעביר מר דיכטר בועידת המנהלים של אגו"ח סדנה מיוחדת לפיתוח מנהיגות ויעניק כלים למנהלי מוסדות חב"ד להתמודדות עם קשיים ופיתוח אפיקי פעולה חדשים  כל הפרטים
ראש שב
השר לביטחון פנים וראש השב"כ לשעבר אבי דיכטר ● צילום: איציק אדרי
כתב COL

הידעתם כי יש קשר הדוק בין שיטות ניהול ארגון ביון ומודיעין לניהול מוסד חב"ד? יתכן מאוד והמשפט האחרון נשמע לכם הזוי במיוחד ואילו לשר לביטחון פנים וראש השב"כ לשעבר אבי דיכטר הדבר נשמע מובן מאליו.

ביום חמישי הקרוב כ"א סיוון יעביר מר דיכטר בועידת המנהלים של אגו"ח סדנה מיוחדת לפיתוח מנהיגות ויעניק כלים למנהלי מוסדות חב"ד להתמודדות עם קשיים ופיתוח אפיקי פעולה חדשים

לשיטת דיכטר מסתבר כי המנגנון המופלא והבלתי נתפס של חב"ד עשוי להגיע להישגים גדולים אף יותר באם יעתיק מספר עקרונות ניהול המנחים מנהל ארגון ביון.

ח"כ דיכטר כיהן במסגרת הממשלה הקודמת כשר לביטחון פנים. את תהילתו קנה דיכטר בעת שירותו כראש השב"כ, באחת התקופות הקשות לעם ישראל, עם פרוץ האינתיפאדה השנייה בשנת תשס"א.

דיכטר הצליח, באמצעות מנהיגותו ובאמצעות חשיבה יצירתית של שירות הביטחון הכללי להפחית באופן משמעותי את מספר פיגועי הטרור, בין השאר באמצעות חיסולים ממוקדים ומידע ממוקד על מחבלים שעשו דרכם לפיגועים. על פעילותו בשב"כ זכה דיכטר לשבחים רבים הן מימין והן משמאל, והוא נחשב כיום לאחד המומחים הגדולים למלחמה בטרור.

מתוך ניסיונו רחב ההיקף בפעילותו הביטחונית ארוכת השנים, ומתוקף תפקידו כעומד בראש מערכות גדולות ומורכבות פיתח ח"כ דיכטר מספר שיטות לייזום ופיתוח מנהיגות בקרב מנהלים המובילים את מוסדותיהם. דיכטר, אשר ידוע בישירותו ובשפתו הקולחת, צפוי לשתף מניסיונו ולהעניק כלים למנהלים להתמודד עם קשיים בלתי צפויים ועם היכולת למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות סבוכות.

מהנהלת הועידה נמסר כי מתוך רצון לתת למנהלי מוסדות חב"ד את הכלים הטובים ביותר להבטחת הצלחת פעילותם, הוחלט על ייזום סדנת מנהיגות במסגרת הוועידה.

לאחר בחינת מספר אפשרויות ומתוך רצון להביא דמות אשר עמדה באתגרים רבים , ואשר תוכל להעביר מניסיונה למנהלי המוסדות, הוחלט על הזמנתו של ח"כ אבי דיכטר, ראש השב"כ והשר לביטחון פנים לשעבר, להעביר את הסדנה והכל לשם הגדלת והרחבת כרמו של הרבי-מוסדות חב"ד באה"ק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.