מערכת COL | יום י"ד סיון ה׳תש״ע 27.05.2010

JEM מבקשים: עזרו לנו לשמר 1000 מפגשים עם הרבי

JEM
בימים אלו הכריזה חברת המדיה החבדי"ת – JEM, על השקתו של פרוייקט חדש בשם '1000 מפגשים', כשמטרתו היא תיעוד ממקור ראשון של 1,000 מפגשים מרתקים של אישים שונים המספרים על היכרותם עם הרבי, בחייו הפרטים, הכללים, השפעתו על העולם היהודי ובכלל  כל הפרטים
JEM מבקשים: עזרו לנו לשמר 1000 מפגשים עם הרבי

בימים אלו הכריזה חברת המדיה החבדי"ת – JEM, על השקתו של פרוייקט חדש בשם '1000 מפגשים', כשמטרתו היא תיעוד ממקור ראשון של 1,000 מפגשים מרתקים של אישים שונים המספרים על היכרותם עם הרבי, בחייו הפרטים, הכללים, השפעתו על העולם היהודי ובכלל.

בסדרת 'המפגש שלי עם הרבי' צופים כ-200,000 איש מדי שבוע, בנקודות שונות ברחבי העולם במסגרת מגזין הוידאו 'תורת חיים'. הוא מכיל 350 ראיונות וידאו הנפרסים, כל אחד מהם, בין שעה לשבע שעות. במהלך ראיונות אלו מספר המרואיין סיפור אישי שונה, כשיחד הם מהווים עדות מיוחדת על הנהגתו של הרבי והשראתו האינסופית.

הראיונות המשמשים גם כבסיס לסדרה תיעודית על חייו המוקדמים של הרבי 'שנים ראשונות', כמו גם לסרטים: 'הרבנית', 'רגישות' והסדרה המונומנטלית שהושקה לאחרונה 'הרבי ואנשי ביטחון', מוכיחים יותר מכל כי הם  יכולים ליצור יחד חלון ברור ומקיף לעומק החזון של הרבי והאינטראקציה שלו לדור שלנו.

ההכרה בחשיבות התיעוד הביאה את חברת JEM להשקעה רחבת היקף בפרויקט. עם זאת, הזמן החולף וחוסר האמצעים גרמו לא פעם לכך שהחברה איבדה ראיונות חשובים במיוחד, כמו זו של הגב' אמיליה ג'אקובוביץ, רעייתו של הרב הראשי לשעבר של לונדון. בתחילת החודש שעבר, לאחר שנקבעה פגישה והצוות היה בדרכו אל ביתה, התקבלה שיחת טלפון בה ביתה אמרה שהאם לא מרגישה טוב, וכך נדחה הראיון בשלושה ימים. שלושה ימים לאחר מכן היא נפטרה.

לא עובר יום בו משרדי המיזם לא מקבלים הפנייה או מידע אודות רעיון חדש לראיון. למרות העובדה ש-350 מפגשים שתועדו עד עתה הינם הישג מעולה, חברת JEM מרגישה מחויבות ואחריות עצומה לוודא שיתר הראיונות החשובים לא יחמקו תחת ידיהם.
 
בימים אלו השיקה החברה אתר חדש ופרויקט פרסום מאסיבי דרכו מקווים הם להשיג מימון כספי לעריכת 1000 ראיונות לפני שיהיה מאוחר מידי, כל זאת עד יום ההילולא הקרוב – ג' בתמוז.

חברת JEM פונה בבקשה נפשית אל חסידי חב"ד ומעריצי הרבי, לקחת חלק במימון תיעוד מפגשים אלו עכשיו יותר מתמיד. כל תרומה שלכם תביא לתרומה זהה של  נדיב עלום שם.

היה שותף, וכנס עוד עכשיו לאתר הפרוייקט. כל תרומה תתקבל בברכה: www.1000Encounters.com

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.