מערכת COL | יום י"ד סיון ה׳תש״ע 27.05.2010

תכניות הדירות של 'חב"ד ברמה' לעיון הציבור

פרוייקט 'חב"ד ברמה' מוביל פריצת דרך בתחום שיווק דירות: כל התכניות הסופיות של הדירות בפרוייקט הועלו לאתר הפרוייקט, והן מוצגות שם לעיון הציבור ● לכל דירה יש מרפסת סוכה, וחלק מהמרפסות גדולות מאוד ● יש מגוון דגמים בכל גודל ובמיקומים שונים, וכל הקודם זוכה ● גם המחירים סופיים, ומתברר כי הם קרובים מאוד להערכות הראשוניות לסיפור המלא
תכניות הדירות של 'חב

פרוייקט הדיור לחסידי חב"ד ברמת בית שמש - 'חב"ד ברמה' – מוביל פריצת-דרך בתחום שיווק דירות: התכניות הסופיות של הפרוייקט הועלו לאתר הפרוייקט, והן מוצגות שם לעיון הציבור. כך יכולים המתעניינים בפרוייקט לעיין במגוון הדירות בנחת, ולבוא לפגישה כשהם כבר יודעים מה ההעדפות שלהם.

מעיון בתכניות עולה כי הבניינים הם בני 6 קומות מקומת הקרקע, ויש עוד מפלסים תחתונים, כפי שמקובל בבנייה בצלע הר. יש בניינים שבהם מפלס תחתון אחד, בניינים שבהם שני מפלסים תחתונים ובניין שבו שלושה מפלסים תחתונים. לדברי ר' יוסי ליפש, המשווק את הפרוייקט, למפלסים התחתונים יש יתרון מיוחד, שכן לרוב הדירות האלה יש שטחי גינה.

עוד מתברר מעיון בתכניות הסופיות כי הדירות הן גדולות למדי, ובחלקן יש מרפסות גדולות, שאינן כלולות בגודל הדירה עצמה. למשל, דירת 3 חדרים ששטחה 79.7 מ"ר (נטו שטח פנים דירתי, וברוטו יש כאן יותר מ-90 מ"ר) יש לה מרפסת ענקית בגודל 24.3 מ"ר, וביחד יש כאן 104 מ"ר (נטו). מחיר דירה זו 675 אלף ש"ח.

או לדוגמה דירת 4 חדרים ששטחה 93.5 מ"ר (נטו שטח פנים דירתי, וברוטו יש כאן כ-107 מ"ר) היא בעלת מרפסת בגודל 15.6, וביחד יש כאן 109.1 מ"ר (נטו). מחיר דירה זו 845 אלף ש"ח.

לדברי ר' יוסי ליפש, יש דירות 3 ו-4 חדרים במחירים זולים יותר. למשל, דירות 3 חדרים ב-615,000 ש"ח, דירות 4 חדרים ב-775,000 ש"ח, ודירות 5 חדרים ב-940,000 ש"ח. יש גם דירות במחירים יקרים יותר. "המחיר של כל דירה תלוי בדגם הדירה, בגודלה, במיקומה, בגודל המרפסת, בקיומה של גינה, ובעוד משתנים", הוא מסביר.

בפרוייקט יש גם דירות 2, 2.5, 3.5 חדרים, ויש גם אפשרות לדירות 6 חדרים. במפלס התחתון יש ברוב הבניינים שטחי מחסנים שניתנים לרכישה.

עוד נמסר כי קבוצת הבנייה 'תדהר', שזכתה במרכז לניהול הפרוייקט, עובדת במלוא המרץ לקראת תחילת הבנייה, לאחר שיושלם ארגון קבוצת הרכישה.

"אני קורא לכל מי שחושב על הפרוייקט לא להמתין ולא לדחות, כי בכל יום ויום נחטפות עוד דירות, ומי שיתמהמה ימצא את עצמו מצטער", אומר ר' יוסי ליפש. "אני פונה גם לזוגות צעירים, שאולי לא חשבו שיש באפשרותם לקנות דירה, ומזמין אותם לבוא לפגישה בלתי-מחייבת. אולי יתברר להם שגם הם יכולים לקנות דירה בפרוייקט, בעזרת תנאי המימון המצויינים שיש כאן".

הנרשמים לפרוייקט צריכים לעבור את אישור ועדת הקבלה של אגודת חסידי חב"ד, שהפרוייקט הוא באישורה ובהכוונתה, ואז הם יכולים לבחור את הדירה הרצויה להם ולהתקדם לחתימה סופית על הצטרפות לפרוייקט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.