מערכת COL | יום י' סיון ה׳תש״ע 23.05.2010

בשלישי: הגרלת הענק של מבצע 'שבועות 10' של צעירי חב"ד

הצלחה אדירה וגדולה מהמשוער בהבאת ילדי ישראל לבתי הכנסת בחג השבועות. עד ערב החג הופצו ע"י השלוחים כחמישים אלף כרטיסי השתתפות בהגרלה, ולמעלה מ-100,000 גלויות פרסום מקדימות שזרזו על דבר ההגעה לבתי הכנסת לשמיעת עשרת הדברות ● השלוחים מדווחים כי בכל מקום ומקום שבו הופעל מבצע 'שבועות 10' שאורגן ע"י המרכז לעזרי שליחות שע"י צעירי אגודת חב"ד חל גידול אדיר במספר הילדים שהגיעו לבתי הכנסת בחג השבועות ושיבחו את היוזמה  כל הפרטים
בשלישי: הגרלת הענק של מבצע 'שבועות 10' של צעירי חב
הצלחה אדירה וגדולה מהמשוער בהבאת ילדי ישראל לבתי הכנסת בחג השבועות.
עד ערב החג הופצו ע"י השלוחים כחמישים אלף כרטיסי השתתפות בהגרלה, ולמעלה מ-100,000 גלויות פרסום מקדימות שזרזו על דבר ההגעה לבתי הכנסת לשמיעת עשרת הדברות.

השלוחים עצמם מדווחים כי בכל מקום ומקום שבו הופעל מבצע 'שבועות 10' שאורגן ע"י המרכז לעזרי שליחות שע"י צעירי אגודת חב"ד חל גידול אדיר במספר הילדים שהגיעו לבתי הכנסת בחג השבועות ושיבחו את היוזמה.

שוב הוכח כי בכוחות מאוחדים וברעיונות יצירתיים ניתן להפיח משב מרענן גם במבצעי קודש ותיקים שנערכים כבר שנים ארוכות, ולהגיע לקהלים חדשים ומגוונים ובהשקעה מינימלית מצד בתי חב"ד המעורבים.
 
כזכור, במסגרת המבצע קיבלו הילדים שהשתתפו בשמיעת עשרת הדברות כרטיס השתתפות בהגרלה. לאחר החג היו צריכים הילדים להתקשר למוקד הטלפוני, להשיב על מספר שאלות ולהשתתף בהגרלת ענק על 10 מחשבים ניידים, 10 כרטיסי טיסה בכדור פורח, ו-10 סטים מהודרים של חמישה חומשי תורה.
 
ואכן, מיד עם צאת החג נרשמו אלפי פניות למוקד הטלפוני של מבצע שבועות 10. עומס הטלפונים למוקד הביא לקריסתו במהלך השעה שלאחר צאת החג.

טכנאי חברת 'מסרפון' המעניקה שרותי מידע קוליים עמלו כדי לתקן את הקו ולהשיבו לפעילות תקיננה, ועד לרגע זה נרשמו כבר אלפי שיחות טלפון נכנסות של ילדים מכל רחבי הארץ שעדכנו את הפרטים שלהם והשתתו בחידון על הלכות החג..

המוקד יהיה פתוח עד יום שלישי בשעה 12:00 בצהרים.
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.