מערכת COL | יום י' סיון ה׳תש״ע 23.05.2010

ילדי גני חב"ד בצפת התאחדו לרגל חג השבועות

בגני חב"ד צפת זו כבר מסורת של שנים. לקראת חג השבועות מוזמנים כל גני הילדים בצפת לכנס חגיגי ענק לכבוד חג השבועות, גם השנה, התכנסו כ-1500 ילדי הגנים בכנס זה ● שליח הרבי לעיה"ק צפת ומנכ"ל גני חב"ד הרב אהרן אליעזר צייטלין נשא דברי ברכה בפני הקהל והודה לצוות החינוכי על התמסרותו לחינוך דור העתיד, כן עורר את הילדים על דבר החשיבות של שמיעת עשרת הדברות בבית הכנסת בחג השבועות  לידיעה בהרחבה  
ילדי גני חב
בגני חב"ד צפת זו כבר מסורת של שנים. לקראת חג השבועות מוזמנים כל גני הילדים בצפת לכנס חגיגי ענק לכבוד חג השבועות, גם השנה, התכנסו כ-1500 ילדי הגנים בכנס זה.

את פני הבאים קידמה מוסיקה שמחה ומדריכות נמרצות, הילדים נתנו צדקה בכניסה לבית הכנסת ופנו למקומותיהם.

במהלך הכנס הוצאו ספרי תורה מההיכל ברוב פאר והדר בידי המלמדים הר' אברהם אסיג והר' רפי שובל, כשהתזמורת מוסיפה נופך לשמחה. ההתרגשות שאפפה את הילדים בנשקם את ספרי התורה – אינה ניתנת לתיאור.

שליח הרבי לעיה"ק צפת ומנכ"ל גני חב"ד הרב אהרן אליעזר צייטלין נשא דברי ברכה בפני הקהל והודה לצוות החינוכי על התמסרותו לחינוך דור העתיד, כן עורר את הילדים על דבר החשיבות של שמיעת עשרת הדברות בבית הכנסת בחג השבועות.

מנהל גני חב"ד הרב דניאל אוטינסקי שר עם הילדים שירי חג השבועות, אמר "לחיים" והתפלל עם הילדים על יהודים הזקוקים לישועה ועל בנין בית המקדש.

את הכנס כיבדו בנוכחותם מר משה אוחיון – סגן ראש העיר והגב' חנה קלודה – ראש מדור גנים בעיריה, הר' אוטינסקי הודה לגב' יפה זגורי והגב' אילנה דהן מהעיריה שתרמו וסייעו רבות להצלחת הכנס.

לאחר דברי הברכה נאמרו 12 הפסוקים בחיות רבה על ידי התשב"ר, בהנחייתו של המלמד הר' אהוד בשארי.

בהמשך הכנס הילדים צפו בפעילות מרתקת שנאה את הכותרת "שלומי וסתם בחג השבועות" . בעקבות ההצגה יצאו כולם בתפילה לה' שאת חג הבועות הקרוב נחגוג בבית המקדש אכי"ר.

הכנס הסתיים בשירה ובריקודים, הילדים קיבלו ממתק חלבי וחזרו מאושרים לגניהם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.