









מערכת COL
|
יום כ"א סיון ה׳תשס״ד
10.06.2004
קמפיין פרסומי לרישום למוסדות חב"ד בחרסון
מודעות המציגות את יתרונות בית הספר וגן הילדים היהודי בחרסון (אוקראינה) מתפרסמות זה השבוע השלישי בעיתון הגדול בעיר, בתוך כך, בימים אלה עוברים לשלב השני בקמפיין, פרסום מודעות על 350 חשמליות מוניות ואוטובוסים של התחבורה הציבורית, הרב איל ברק שאחראי על הפעילות היהודית בעיר אומר שקיים רושם מוטעה שהדבר העיקרי שדוחף הורים לשלוח את ילדיהם לבית הספר היהודי זו העובדה שמקבלים בו דברים חינם אין כסף.

הפרסום לגן הילדים
"מחקנו את המילה חינם והדגשנו את רמת בית הספר ואת הפרספקטיבה הרחבה שנפתחת לפני התלמידים שלומדים בבית הספר היהודי, הורים וילדים מבינים שמכאן הם ייצאו עם ידע רחב ומגוון כלים נחוצים שיידרשו בשנים הבאות".
השליח הרב יוסף יצחק וולף מספר על היערכות הקהילה ומציין שנוסף עובד למשך חודש על מנת לסווג את הפונים, "בעבר נסגרה בפני יהודים האפשרות להתקדם אבל כעת המצב הוא שיהודי זו מילה נרדפת למי שהאפשרויות פתוחות בפניו, איש העולם הגדול, היום תמונת המצב היא שמי שלא לומד בבית ספרנו צריך לוותר על המון דברים וזה שגויים רבים מנסים את מזלם ומביעים את רצונם ללמוד בבית הספר היהודי רק מדגישה את איכות בית הספר ואת אפקט מסע הפרסום".

למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
0 תגובות