מערכת COL | יום ו' סיון ה׳תש״ע 19.05.2010

בצל המהומות: בית-חב"ד מזמין את הישראלים; "בואו להתנתק"

"הטלפונים בבית-חב"ד לא מפסיקים לצלצל לרגע, הורים הדואגים לילדיהם, מטיילים מבולבלים, ידידינו הרבים המודאגים מאוד ממצבנו, ועל כולם מנצחת התקשורת שלא מוכנה לפספס הזדמנות לדיווחים השוטפים על הנעשה" שלוחי חב"ד בתאילנד מפרסמים מכתב מיוחד למטיילים הישראלים בעקבות המהומות הקשות בעיר, שגובות הרוגים רבים למכתב המלא
בצל המהומות: בית-חב
בית-חב"ד בבנגקוק, השבוע (צילום: COL)
"בהיות הבוקר... קולות וברקים וענן כבד... ויעל עשנו כעשן הכבשן... ויחרד כל העם..."

פסוקים אלו דומים אמנם מאוד למה שקורה כיום בבנגקוק אך מתארים דווקא את הימים שלפני 3322 שנה, במעמד הר סיני.

אנו מעדיפים להתמקד בחזרה על הימים המשמחים ההם, ימי ההכנה וקבלת התורה בהר סיני, אך לצערנו אי אפשר להתעלם ממה שקורה אצלנו כאן ועכשיו;

הטלפונים בבית חב"ד לא מפסיקים לצלצל לרגע, הורים הדואגים לילדיהם, מטיילים מבולבלים, ידידינו הרבים המודאגים מאוד ממצבנו, ועל כולם מנצחת התקשורת שלא מוכנה לפספס הזדמנות לדיווחים השוטפים על הנעשה.

המטיילים שנשארו בבנגקוק ממלאים את בית חב"ד בידיעה שכאן יוכלו להתעדכן ולהרגיש בטוחים יותר.

המהומות החלו לפני כחודשיים, דוקא באזור הקרוב לבית חב"ד. אך ברוך ה', לאחר כמה שבועות שה"אדומים" ישבו באזורנו, קמו ועברו למרכז העיר, וכרגע כשהלהבות התלהטו, ברוך ה' אזור הקאוסן ובית חב"ד נשארו שקטים ורגועים לגמרי.

אנחנו כמובן מזכירים למטיילים שלא להתקרב לאזורי המהומות, למרות שקשה מאוד לחשוב על טיול בבנגקוק מבלי לבזבז לפחות יום או יומיים ב-MBK ובשווקים של הפרטונם.

המטיילים מנצלים את שהותם בבית חב"ד לצלצל הביתה ולכתוב כמה מילים מרגיעות במייל להורים באמצעות שירות המחשבים והטלפונים הניתנים חינם בבית חב"ד.

והכי חשוב, אנו נמצאים כעת בעיצומן של ההכנות לחג השבועות העומד בפתח, ואנו משתדלים לעשות הכל על-מנת שכל יהודי שנמצא בבנגקוק יבוא לשמוע את קריאת עשרת הדברות בספר התורה, וליהנות מארוחה חלבית, עוגות גבינה ועוד מעדנים מיוחדים שהוכנו לכבוד החג. 

אז אם יש לכם חברים או קרובים שנמצאים בבנגקוק או בצ'יאנג מאי, בקוסמוי או בפוקט, המליצו להם לבוא לבית חב"ד, להתנתק מהבלגן שבחוץ וליהנות איתנו מחג שמח במיוחד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.