מערכת COL | יום ה' סיון ה׳תש״ע 18.05.2010

קבלת התורה בשמחה וב-HD

מה המשמעות של מתן תורה בעידן המודרני? מה הופך אותנו לעם נבחר? איך ניתן לקבוע מהי אמת מוחלטת? מהי הסיבה לאכילת מוצרי חלב בחג-השבועות? ● שאלות אלו ועוד שלל סיפורים, שיעורים והרצאות אודות חג השבועות וכל זאת באיכות HD בערוץ המיוחד של אתר הוידאו היהודי 'קפה תורה' מבית JLI בואו לראות
קבלת התורה בשמחה וב-HD

מה המשמעות של מתן תורה בעידן המודרני? מה הופך אותנו לעם נבחר? איך ניתן לקבוע מהי אמת מוחלטת? מהי הסיבה לאכילת מוצרי חלב בחג השבועות? שאלות אלו ועוד שלל סיפורים, שיעורים והרצאות אודות חג השבועות וכל זאת באיכות HD בערוץ המיוחד של אתר הוידאו היהודי המקוון 'קפה תורה' מבית JLI.

בחג השבועות הזה, תוכל לקבל את התורה באיכות HD, זאת באמצעות מגוון רחב של קטעי וידאו אודות החג שנמסרו ע"י רבנים, מרצים וחוקרים בעלי שם עולמי, בניהם: הרב עדין אבן ישראל שטיינזלץ, הרב ד"ר עמנואל שוחט, הרב שעיה העכט, הרב ד"ר שלום פייפ, הרב ברוך לשס, הרב דובער פינסון, הרב חיים פוגלמן, הרב מענדל קפלן, הרב חיים חזן ועוד.

TorahCafe.com הוקם כפרוייקט של 'כינוס השלוחים העולמי' תחת הארגון 'JLI – המכון ללימודי יהדות' ששם לעצמו מטרה לספק לקהילה היהודית הבינלאומית הזדמנות ליהנות משיעורי תורה ברמה הגבוהה ביותר, בזמנים הנוחים להם, בבית, משרד או בעבודה.

לכניסה לערוץ המיוחד לחג השבועות, לחץ כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.