מערכת COL | יום ה' סיון ה׳תש״ע 18.05.2010

נחתם כינוס השלוחים האיזורי לשלוחי החוף המערבי ● תמונות

למעלה מ-50 שלוחים התכנסו בסוף השבוע האחרון באומהה, נברסקה לכינוס שלוחים איזורי לשלוחי הרבי לחוף המערבי בארה"ב ● במהלך ימי הכינוס אותו אירחו השלוחים למקום הרב מענדל כצמן ורעייתו, קיבלו השלוחים את ההשראה והמוטיבציה הנחוצה להם איתה חזרו הם אל משפחותיהם וקהילתם  לדיווח ולתמונות  
נחתם כינוס השלוחים האיזורי לשלוחי החוף המערבי ● תמונות

למעלה מ-50 שלוחים התכנסו בסוף השבוע האחרון באומהה, נברסקה לכינוס שלוחים איזורי לשלוחי הרבי לחוף המערבי בארה"ב.

במהלך ימי הכינוס אותו אירחו השלוחים למקום הרב מענדל כצמן ורעייתו, קיבלו השלוחים את ההשראה והמוטיבציה הנחוצה להם איתה חזרו הם אל משפחותיהם וקהילתם.

עם שלוחים מאיזורים מרוחקים ומבודדים כגון ארקנסו, אוקלהומה ויוטה, חלק מכובד מהכינוס התמקד בנושאים אקטואליים לבעיות אותם חווים אותם שלוחים על בסיס יומי, כגון חינוך הילדים, אספקה ומשלוח של אוכל כשר ועוד.

הכינוס נפתח ביום שישי האחרון בביקור במאפייה יוקרתית לא כשרה, בה עמדו השלוחים מקרוב על הפרטים המורכבים בעשיית הלחם ל'פת ישראל', בראשותו של השליח המקומי הרב כצמן. "מדהים לראות איך בזכות מסירות הנפש של השליח מאפייה שכזו נהיית רגישה לצרכים של הקהילה היהודית המקומית", אמר אחד השלוחים.

תפילת יום השבת הייתה מיוחדת במינה, כשבמקביל נערך 'כינוס' מיוחד לילדי וילדות השלוחים שהגיעו לכינוס. בסיום התפילה התיישבו הנוכחים לסעודת שבת והתוועדות חסידית במהלכה דיבר אורח הכינוס ומי שאחראי על ארגונם של כינוסים איזורים אלו, הרב משה קוטלרסקי.

במהלך דבריו שיתף הרב קוטלרסקי את הנוכחים בהוראות פרטיות אותם קיבל מהרבי בנוגע לשליחות, כמו כן בזכות והמחויבות בשליחות, וכיצד 'אחדות' הוא היבט מרכזי בכדי להבטיח את הצלחת השליחות.

בהמשך ההתוועדות שמעו המשתתפים גם מהשלוחים הוותיקים שהשתתפו בכינוס, בניהם: הרב וועג, הרב גרוסבאום, הרב ווילהלם והרב לברטוב כשהתחושה של 'שבת אחים גם יחד' אופפת את כולם עד לשעות הצהריים המאוחרות, כשלכל אחד מהשלוחים ניתנת האפשרות לדבר ולספר על שליחות כל זאת זמן רב לאחר צאת השבת.

במוצאי שבת התכנסו השלוחים ל'מלווה מלכה' לציון מאתיים וחמישים שנה להולדת הבעש"ט, כשהשלוחים הצעירים זוכים לשמוע פרטים ממקור ראשון אודות הקמתם של 'המרכז לענייני חינוך', 'מחנה ישראל' ו'אגודת חסידי חב"ד' ע"י הרבי והאופן בה חילק הרבי את האחריות השונות לכל אחד ממוסדות אלו.

ביום ראשון ניתנה אפשרות לשלוחים לפגוש את חברי הקהילה היהודית בנברסקה. כאשר סביב שולחנות ערוכים ישבו השלוחים לארוחת בוקר חגיגית במהלכה סיפרו הם על חיי השליחות שלהם.

בשעות אחר הצהריים עזבו השלוחים חזרה אל מקום שליחותם בעוצמה ונחישות חדשה להמשך מילוי שליחותם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.