מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תש״ע 16.05.2010

בואו להכיר: הפינה הפורחת של קטש ● מיוחד לשבועות

לקראת חג-השבועות, ביקר המדור הפופולארי "אחד משלנו", בחנות הפרחים "הפינה הפורחת" של ר' שבתאי קטש משיכון חב"ד בלוד ● הוא מספר מה הוא הזר הנמכר ביותר, מה הפרח הכי יקר ומדוע, ולמה הרוסים אוהבים 'גרברה' ● וגם: כיצד מגיבים השכנים הערבים לתמונת הרבי הגדולה המתנוססת לראווה בפתח החנות ומה הקשר בין החנות לקייטנות ● וכמו בכל שבוע: הנחה בלעדית עד לסוף השנה, רק לגולשי COL!  לסיפור המלא בפנים: הסוד להארכת חיי זר פרחים, שלל טיפים חשובים וגלריית תמונות מלאת צבע. אל תפספסו! >>>
בואו להכיר: הפינה הפורחת של קטש ● מיוחד לשבועות
שם העסק: הפינה הפורחת

שנת הקמה: תשס"ג - 2003

למי מיועדת החנות: לכל שמחה ולכל מטרה: ברית, בר/בת מצווה, שבת כלה / חתונה / שבת וחג או אפילו סתם ביום חול.

לציבור הרחב , יהודים ובני דודים, לכל עם ישראל ולאנ"ש.

מה ניתן למצוא: בחנות ניתן למצוא מגוון רחב של פרחים חיים, פרחי משי, כלים ואגרטלים (קרמיקה וזכוכית, חרס ועוד) , עציצים, שוקלדים דובנים, מתנות , נרות, בלוני הליום ועוד. 

השילוב בין איש עסקים וחסיד חב"ד: החנות מפיצה הרבה אור בסביבה. תמונת הרבי נשיא דורינו הגדולה המתנוססת בפתח החנות קוראת המון פעמים לתגובות מפתיעות, הן מצד יהודים דתיים, חלוניים והן מצד בני הדודים (כולם חייוביות כמובן). הרבה פעמים מניחים תפילין, רואים ספרי קודש שואלים שאלות ביהדות ובהלכה. החנות משמשת גם כמשרד לצורכי הרשמה למשל לקייטנות קיץ של עמותת "דור לדור", יציאות לקברות צדיקים, חלוקת מצרכי מזון לנזקקים ועוד. ככל שניתן - המקום משמש אף לקדושה והפצת היהדות בית חב"ד אמיתי.

הקליינטים החב"דיים: אנחנו מעניקים להם יחס חם ואוהב עם הרבה התחשבות ותשומת-לב , בעיקר הבנת הצרכים האישיים שלהם. למשל סידור פרחים לשבתות כלה או אירוסים, שילוב של חת"ת ויודאיקה , פמוטים ועוד, זאת המומחיות שלנו. אנ"ש לרוב מעדיפים לבוא לחנות חב"דית. למרות כל זאת הם לא צרכני פרחים גדולים במיוחד. הם בעיקר לוקחים לשמחות אך פחות לשבתות וחגים.   

למה אנחנו עדיפים על אחרים: כי אצלנו מקבלים את היחס הכי טוב, מחירים סבירים, שירות אדיב, משלוחים עד לבית הלקוח והכרות אישית ממש כמו משפחה חמה.
בנוסף, הפינה הפורחת מעבירה סדנאות לשזירת פרחים, בבתי ספר גני ילדים מסיבות , קייטנות קיץ , ערבי נשים ועוד. כל אחד יוצא עם סידור פרחים הביתה שהכין בעצמו.

אפיזודה מעניינת: אשתי, פריידי קטש, היא השוזרת המקצועית של החנות. כשהיתה בחדר לידה התקשר לקוח והזמין סידור ענק לאירוע. הייתי בלחץ, אבל לא וויתרתי, ולמרות זאת עשיתי כל מאמץ להכין את הסידור פרחים בעצמי. והלקוח? הוא יצא מרוצה מאוד ולא הרגיש בחסרונה... 

מה הסוד להארכת חיי זר פרחים: קיטום, החלפת מים כל יומיים - שלושה וכפית אקנומיקה במים בעת ההחלפה וחידוש המים. יש סוגי פרחים שזקוקים להרתחה ולכן חשוב לקנות דווקא בחנות פרחים כי שם עושים זאת בעלי המקצוע ובכך מאריכים להם את חיי הפרח, לעיתים בעוד שבוע ימים ואף יותר. יותר מכל - תלוי במזג האויר: בחורף, הפרחים מחזיקים יותר זמן, לעיתים כפול. עוד טיפ קטן: כדאי לקנות את הפרחים כשהם סגורים, וכך תוכלו להינות משלבי הפתיחה.

מה הפרח הכי יקר ולמה: סחלבים / אנטוריום. הגידול דורש הרבה יותר מכל פרח אחר. 

מה הפרח הכי זול: ציפורן / גרברה. (למרות זאת, הכל תלוי בתפיסת הלקוח. למשל: אצל העולים מברית המועצות הציפורן נחשב כפרח יוקרתי).

מה הזר הכי מבוקש וממה הוא מורכב: זר מעורב צבעוני, ומגוון רחב של פרחים ושלל צבעים מתאימים.

כתובת: הנשיא 19 לוד

אימייל: [email protected]

טלפון
: 08-9206935  -  052-7827770

שעות פתיחה: מ-9:00 בבוקר ועד 20:30 בערב ברציפות. בימי שישי עד כשעה לפני שבת.

הנחה בלעדית לגולשי COL: עשרה אחוזי הנחה לעיצוב אירוע עד סוף השנה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.