מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תש״ע 16.05.2010

השלוחים באו להתוועד עם השליח ביום הולדתו

עשרות מקורבים, ידידים, ותלמידים הגיעו בשבוע שעבר לחגוג את יום הולדתו של הרב חיים בכר, שליח הרבי ומנהל בית חב"ד בגבעת זאב להתוועדות שנמשכה שעות ארוכות והסתיימה עמוק לתוך הלילה ● לאחר שהסתיימה התוועדות נסע חלק מהקהל להעתיר תפילה בציונו של של שמואל הנביא הנמצא בסמיכות גדולה, ויום הסתלקותו חל באותו יום ממש  עוד תמונות 
 השלוחים באו להתוועד עם השליח ביום הולדתו
עשרות מקורבים, ידידים, ותלמידים הגיעו בשבוע שעבר לחגוג את יום הולדתו של הרב חיים בכר, שליח הרבי ומנהל בית חב"ד בגבעת זאב להתוועדות שנמשכה שעות ארוכות והסתיימה עמוק לתוך הלילה.

להתוועדות הגיעו רבים מחבריו של הרב בכר לקבוצה, וביניהם השלוחים הרבנים חיים וולף מירוחם, זלמן גורליק מבאר שבע, מנחם-מענדל גרליק מאשקלון ויוסף אולידורט ודובער לויטין ממרכז צאגו"ח.

השלוחים התוועדו סביב שולחנות ערוכים וסיפרו לתושבי המקום פכים קטנים, חלקם אישיים ובפרסום ראשון, מדמותו מלאת ההוד של הרבי.

אורח מיוחד בהתוועדות היה ר' חנוך קס, תושב גבעת זאב וחבר קהילתו של הרב בכר הבונה את שכונת הענק לציבור החרדי, 'גבעת זאב החדשה'.

לאחר שהסתיימה התוועדות נסע חלק מהקהל להעתיר תפילה בציונו של של שמואל הנביא הנמצא בסמיכות גדולה, ויום הסתלקותו חל באותו יום ממש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.