מערכת COL | יום א' סיון ה׳תש״ע 14.05.2010

השר שלום באיחוד האירופאי: "ירושלים אינה נושא לדיון"

"ירושלים היא בירת ישראל לנצח", כך פתח המשנה לראש הממשלה השר סילבן שלום את נאמו בפרלמנט האיחוד האירופאי בבריסל. השר שלום הוזמן במיוחד ע"י ארגון EJCC בראשות הרב אבי טוויל לשאת נאום על חשיבותה של ירושלים  לסיפור המלא  
השר שלום באיחוד האירופאי:
'ירושלים היא בירת ישראל לנצח' כך פתח המשנה לראש הממשלה השר סילבן שלום את נאמו בפרלמנט האיחוד האירופאי בבריסל. השר שלום הוזמן במיוחד ע"י ארגון EJCC בראשות הרב אבי טוויל לשאת נאום על חשיבותה של ירושלים.

השר נפגש עם טימוטי קירקופ חבר הפרלמנט מאנגליה הידוע כתמוך ישראל שפרס את חסותו על האירוע השניים נועדו כשעה לפני האירוע ודנו על הדברים הנמצאים על סדר היום הלאומי של מדינת ישראל. קירקופ הביע את רצונו לשתף פעולה בכל הנוגע לעזרה למדניות של ישראל.

בנאמו בפתיחת האירוע לציון יום ירושלים הביע קרקופ את הערכתו לישראל ולשר סילבן שלום אותו הוא זוכר עת כיהן כשר החוץ. באירוע השתתפו כמאתיים עובדים בכירים באיחוד האירופאי בהם יועצי שרים שגרירי מדינות ומעצבי דעת קהל בלטו בנוכחותם עשרים וחמש חברי פרלמנט מסיעות הבית השונות באיחוד האירופאי ששמעו מסר ברור בשאלת ירושלים ובסוגיית הבניה בעיר. השר שלום הזכיר כי הבעלות וזכותנו על העיר כתובה בספר הספרים.

"כל הדיבורים על ירושלים אינם במקומם אין בכלל מקום לשאלה על זכותנו בעיר הבירה. ישראל היא היחידה היכולה להחזיק את בעיר. וזאת בשל הידע והניסיון לשמירה על כבודם של הדתות השונות הפועלות בעיר".

השר שלום הודה לשגריר ישראל באיחוד האירופאי מר רן קוריאל ולגב' תמר סם אש שגירת ישראל לבלגיה ולרב טוויל ולרעייתו נחמה על היוזמה וארגון האירוע.

לאחר האירוע הסב השר לארוחת ערב חגיגית שאורגנה ע"י EJCC עם חברי פרלמנט האיחוד האירופאי ונציגי הקהילה היהודית השר פרס את משנתו המדינית והשיב לשאלות בנושא יחסי ישראל והאיחוד האירופאי.

בצהרי יום ד' השר שלום חתם את ביקרו בהתוועדות חסידית במשרדי ה UJB בראשות הרב מיכאל רוזנבלום אז סיפר השר שלום את המופת האישי שלו מהרבי כאשר רץ בפריימריז של הליכוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.