מערכת COL | יום א' סיון ה׳תש״ע 14.05.2010

חדש מהמל"ח: 'המצפן' - מגזין חדש לשלוחים

"בית חב"ד מצפן" (“The Chabad House Compass”), זהו שמו של מגזין חדש לשלוחים שנכתב על ידי שלוחים ושיצא לאור בימים אלו על ידי 'המרכז לענייני חינוך – Suite 302', בכדי לסייע לשלוחים – "לנווט את עולם השליחות" ● המגזין שהודפס לכבוד חג השבועות, נשלח בימים אלו אל שלוחים דוברי אנגלית בכל רחבי העולם  לסיפור המלא
חדש מהמל
"בית חב"ד מצפן" (“The Chabad House Compass”ׂ), זהו שמו של מגזין חדש לשלוחים שנכתב על ידי שלוחים ושיצא לאור בימים אלו על ידי 'המרכז לענייני חינוך – Suite 302', בכדי לסייע לשלוחים – "לנווט את עולם השליחות".

בזמן בו הרשת החברתית של השלוחים ממשיכה לגדול ולהתפתח החל מ'בית מדרש לשלוחים', 'שלוחים. נט', שידרוג 'כינוס השלוחים העולמי' ועוד, דרכם קיבלו השלוחים את ההזדמנות והאפשרות ליצירת קשר אחד עם השני ושיתוף פעולה במגוון מישורים, גברו הבקשות להקמת בימה ציבורית מודפסת עבור השלוחים, בו יוכלו הם להתחבר ולשתף את חבריהם לעבודת השליחות ברעיונות, חוויות וטיפים פרקטיים.

"מספר פעמים התבקשנו ע"י שלוחים שונים לבנות במה ציבורית לשלוחים, בה יוכלו הם לשתף, לשמוע, לקרוא וללמוד על עבודת השליחות", כותב הרב משה קוטלרסקי, איש 'המרכז לענייני חינוך', במכתב הפתיחה של המגזין. "מלבד הארגונים השונים שהקמנו לכך החלטנו לעשות זאת גם במדיה הכתובה, וזוהי התוצאה – מגזין שנכתב עבור שלוחים בידי שלוחים".

"פרוייקטים חדשניים רבים הושקו בשנים האחרונות על ידי 'המרכז לענייני חינוך' כתוצאה ישירה מכינוסי השלוחים השונים כשהמטרה היא לסייע לשלוחים לממש את הרעיונות שלהם ולהביא אותם לידי ביטוי ".

42 עמודי צבע מלאי תוכן, כל זאת ברמה מקצועית וגרפיקה מרשימה ביותר, הופכים את המגזין למהנה ומיוחד. בין הנושאים: הרב גורדון על 'עשרת הדיברות לעבודה עם שלוחים אחרים', הרב דוכמן על 'כיצד לעבוד נכון עם התקציב', 'הרב רסקין אודות בעיות הלכתיות מורכבות', 'הרב מרקוביץ על עצות פרקטיות לחינוך בחיי השליחות', ועוד שלל כתבות מעניינות ויחודיות אודות עבודת השליחות.

המגזין שהודפס לכבוד חג השבועות הקרב ובא, נשלח בימים אלו אל שלוחים דוברי אנגלית בכל רחבי העולם.

צוות העריכה רוצה להודות לשלוחים, העורכים והכותבים ממשרדי Merkos Suite 302, לאנשי חברת העיצוב והגרפיקה ' Spotlight Design' כמו כן גם למפרסמים ובראשם ‘The Print House’- על עזרתם ותמיכתם בהוצאת מגזין זה לאור העולם.
היות ומגזין זה בנוי על המשוב של השלוחים, במידה ויש לך הערות, שאלות, הצעות או אם לא קיבלת את המגזין, אנא צור עימנו קשר דרך כתובת האיימיל הזו: [email protected] .
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.