מערכת COL | יום כ"ט אייר ה׳תש״ע 13.05.2010

התיכוניסטים בערד נכנסו למצוות בפסגת הר 'מצדה'

ממשיכים קדימה: האירוע בהר 'מצדה' כבר היה למסורת: חגיגת בר-מצווה ייחודית נערכה עם זריחת החמה על הר מצדה - למאות נערים ונערות מהעיר ערד החוגגים בר-מצווה במהלך השנה ● ההכנה נערכת מספר חודשים עד לטקס המרשים בהר המצדה, כאשר רוב בני הנוער בעיר משתתפים בקורסי ההכנה לבר-מצווה בזכות שיתוף הפעולה עם התיכון בעיר ● השנה חתנו וממלא מקומו הרב יעקב מנדלזון המשיך את המסורת העתיקה של חמיו ע"ה בשיתוף עם הרב יוסף אלבו רב העיר ערד ● את האירוע אירגן ברבות השנים רב העיר הרב בן ציון ליפסקר ע"ה  לדיווח ותמונות 
התיכוניסטים בערד נכנסו למצוות בפסגת הר 'מצדה'
האירוע בהר 'מצדה' כבר היה למסורת: כאשר רב העיר הרב בן-ציון ליפסקר ע"ה היה מלווה בכישרון רב את חגיגת בר-מצווה ייחודית עם זריחת החמה על הר מצדה - למאות נערים ונערות מהעיר ערד החוגגים בר-מצווה במהלך השנה.

השנה חתנו וממלא מקומו הרב יעקב מנדלזון המשיך את המסורת העתיקה של חמיו ע"ה בשיתוף עם הרב יוסף אלבו רב העיר ערד שביחד הכינו את הנערים ע"י לימוד מספר חודשים בכיתות ביה"ס , במהלך ההכנות הנערים לומדים על כשרות, תפילה, תפילין, ועוד. רוב בני הנוער בעיר משתתפים בקורסי ההכנה לבר-מצווה בזכות שיתוף הפעולה עם התיכו iבעיר.

השנה הורגש חיסרונו של הרב במהלך ההכנות והטקס על ההר והנהלת בית הספר הזכירה את מסירותו ופועלו של הרב המנוח בקרב תלמידי התיכון. השנה הנערים קיבלו תיגבור מהרב אלהרר מנהל בית חב"ד איזור ים המלח ורב המצדה שעצב מחדש את חוברות התפילה וליווה את ההכנות ליום הגדול והמרשים על המצדה.

בשעת הזריחה המוקדמת מתחיל הטקס המרגש. הרב מנדלזון מקבל לידיו את ספר-התורה, ומתעטף בטלית. חופה גדולה נפרסת ומאות הנערים מתעטפים אף הם בטליתות.

לקול צלילי מוזיקה חסידית, פוסעים מאות הנערים והנערות יחד עם הרבנים העטופים בטלית בשורות ארוכות. הטקס מתחיל. "מודה אני לפניך", מכריז הרב מנדלזון במיקרופון והנערים והנערות עונים אחריו. הנערים מתפללים תפילת שחרית מוזיקלית, ושלושה נציגים עולים לתורה. הרב אלבו מגביה את ספר-התורה והקהל פורץ ברקודי שמחה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.