מערכת COL | יום כ"ו אייר ה׳תש״ע 10.05.2010

סיום הרמב"ם שאיחד את מלבורן ● גלריה

מאות אנשים ונשים השתתפו בכינוס סיום הרמב"ם שאורגן ע"י כולל מנחם במלבורן ● את הערב הנחה הרב חיים צבי גרונר, ובמהלכו הוקרן קטע משיחה של הרבי מהסיום הראשון שהרבי ערך ● עוד נשאו דברים: המרא דאתרא של קהילת חב"ד במלבורן הרב צבי הירש טלזנר, הרב שניאור לאנג מכולל מנחם, הרב אברהם בעק אב"ד ורב הראשי של הקהילה החסידית "עדת ישראל", הרב קראזניאנסקי, והמרצה הרב עמנואל שוחט לדיווח ולתמונות  
סיום הרמב
צילום: יניב לוי מוטג
מאות אנשים ונשים השתתפו בכינוס סיום הרמב"ם שאורגן ע"י כולל מנחם במלבורן.

במוצאי שבת פרשת בהר-בחוקתי התקיים הסיום הרמב"ם הגדול שעד עתה העיר מלבורן ראתה. האולם היה מלא עד אפס מקום, והקהילה הודקה לכיסאתיהם המרצים המענינים.

את הערב התחיל המנחה הרב חיים צבי גרונר בדבר מלכות שקרא להוסיף בלימוד הרמב"ם וסיפר את ההיסטוריה איך התחיל הרבי את מבצע של לימוד הרמב"ם. לאחר כן הוקרן קטע משיחה של הרבי מהסיום הראשון שהרבי עשה. אחרי הווידיאו הוזמן  מרא דאתרא של קהילת חב"ד במלבורן הרב צבי הירש טלזנר לשאת את ברכותיו קהל.

הרב שניאור לאנג מכולל מנחם סיים את הרמב"ם והתחיל את הרמב"ם ונשא דרשה על החלק האחרון והראשון של הרמב"ם ואיך הם מחוברים אחד עם השני. לאחר מכן, הוזמן הרב אברהם בעק אב"ד ורב הראשי של הקהילה החסידית "עדת ישראל" במלבורן לשאת את דבריו ולתת את ברכתו ללומדי הרמב"ם.

את המכה בפטיש לעידוד לימוד הרמב"ם נתן הרב קראזניאנסקי, שדיבר אודות התקנה שהרבי תיקן ועידד את הקהל לקחת על עצמם או להוסיף בלימוד הרמב"ם. אחר מכן עלו לבמה החזן המפורסם יחזקל בארון ושני בניו והנעימו את הערב
בשירתם.

לאחר מכן הוזמן האיש שכולם חיכו לו המרצה המפורסם הרב עמנואל שוחט. שדיבר אודות הדרך של הרמב"ם לחינוך הילדים, ואיך לחנך את הילדים בימנו עם כל הטכנלוגיות למינהם. לאחר מכן ניתן לקהל אפשרות לשאות את הרב שוחט שאלות בנושא החינוך.

האירוע הסתיים בהצלחה גדולה. תודות רבות לכולל מנחם שעזרו לארגן את האירוע, לרב שלמה סאבאח ולכל חברי הכולל. לאחר הסיום הוחלט פה אחד להתחיל בכולל שיעור של הרמב"ם בכל יום לחברי הקהילה. תודות רבות לצלם יניב לוי ממוטג. ותודה לר' יוני ריידער על האירגון של הערב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.