מערכת COL | יום כ"ו אייר ה׳תש״ע 10.05.2010

המהפכה כבר כאן: עלון כיס שמחולק למאות-אלפי יהודים ● מיוחד

הרעיון פשוט כל-כך עד שמתבקשת השאלה איך לא חשבו על זה קודם: עלון כיס, שבו נקודה קצרה על פרשת השבוע, אירועי השבוע וזמני הדלקת הנרות ● כל חסיד חב"ד נושא עמו בכל עת כמה עלונים כאלה, וכשהוא פוגש יהודי, הוא מעניק לו את העלון ● זה הרעיון מאחורי העלון השבועי 'נקודה בזמן', שיוצא לאור זה החודש השלישי בהוצאת צעירי אגודת חב"ד ● השבוע העלון התחיל לצאת במהדורה משופרת  כל הפרטים
המהפכה כבר כאן: עלון כיס שמחולק למאות-אלפי יהודים ● מיוחד
'נקודה בזמן'. מאות אלפי עותקים

מתחילת חודש אדר מופיע מדי שבוע בשבוע עלון-הכיס החדש 'נקודה בזמן'. זה עלון קטן, בן ארבעה עמודים, שבו רעיון שבועי מתורת הרבי לפרשת השבוע, תיאור תוכן הפרשה או חג ומועד שחל בשבוע הזה. המטרה היא לתת בידם של חסידי חב"ד כלי הפצה המוני, שעלותו מזערית ואפשר להגיע באמצעותו להמוני יהודים מדי שבוע בשבוע.

הוגה הרעיון הוא ר' אראל ורדי מקריית שמואל, שהתחיל בהוצאת 'כרטיס-ביקור' שבועי ובו נקודה משיחות הרבי. עם גבור הביקור לעלון פנה לצעירי אגודת חב"ד והציע להפוך את הרעיון המקומי לפעילות כלל-ארצית, בהפצה המונית.

צאגו"ח קיבל את הרעיון והעלון נתקבל בשמחה רבה בקרב השלוחים ואנ"ש. רבים מאנ"ש דואגים להצטייד בכמות מתאימה של עלונים, ובכל הזדמנות שהם פוגשים יהודים - אם ברכבת או באוטובוס, במקום העבודה או בחנות - הם מעניקים את העלון, הכתוב בלשון פשוטה ובהירה, שכל אחד ואחד יכול להבין.

המחזור החדש של העלונים הופק במתכונת משופרת. העלון הוגדל מעט, כדי שהאותיות יהיו גדולות יותר, וגם הנייר עבה יותר, דבר המשווה לעלון יותר מכובדות.

מצעירי חב"ד נמסר כי כבר נדפסו מאות אלפי עלונים עד שבת פרשת חוקת, ואפשר לקבלם באמצעות בתי-חב"ד ברחבי הארץ.

הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר אגו"ח וצאגו"ח, אומר כי הכלי הזה מאפשר להעביר מדי שבוע את דברי הרבי למאות אלפי יהודים, וזו אחת הפעולות החשובות שנעשות לציון שנת המאתיים וחמישים שנה להולדת הבעש"ט, שהעביר לעולם את המסר של מלך המשיח - "יפוצו מעינותיך חוצה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.