מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תש״ע 09.05.2010

נתיבות: ל"ג בעומר - בלילה מדורה, וביום תהלוכה

בנתיבות ל"ג בעומר שזור יחד עם התהלוכה המתקיימת בעיר שנה בשנה. כבר בשבועות הסמוכים אל ל"ג בעומר פני העיר משתנות. הרחובות הראשיים מלאים במודעות ענק המבשרות על תוכנית התהלוכה. גלגלי פרסום 'לאן הולכים? לתהלוכת הילדים' מתקבלים אצל התושבים כדבר טבעי. כל אמצעי הטכנולוגיה החדשים בעיר המתפתחת מצטרפים להפצת המעיינות ולפרסום אודות התהלוכה לסיפור המלא  
נתיבות: ל

בנתיבות ל"ג בעומר שזור יחד עם התהלוכה המתקיימת בעיר שנה בשנה. כבר בשבועות הסמוכים אל ל"ג בעומר פני העיר משתנות. הרחובות הראשיים מלאים במודעות ענק המבשרות על תוכנית התהלוכה. גלגלי פרסום 'לאן הולכים? לתהלוכת הילדים' מתקבלים אצל התושבים כדבר טבעי. כל אמצעי הטכנולוגיה החדשים בעיר המתפתחת מצטרפים להפצת המעיינות ולפרסום אודות התהלוכה.

בית חב"ד בנתיבות תחת הרב ישר אדרעי, יחד עם הרב גיל מנור השקיעו רבות להצלחת התהלוכה. המוטיב המרכזי של השנה היה, אומר ר' גיל, להביא כמה שיותר ילדים לתהלוכה ולחדור לכל המגזרים השונים בעיר. החל מהחרדים דרך פרסום ה'קול קורא' מהגאון ר' משה פיינשטיין על חובת השתתפות בתהלוכות, וכלה במגזרים הרחוקים מתורת ה' לע"ע.

הדרך היחידה להגיע עד לרחוקים ביותר היא ע"י פרסום מאסיבי במרכזי הקניות הרועשים בעיר. חידוש השנה היה בפרסום התהלוכה על מסך אלקטרוני במרכזה של העיר. וזה היה שווה.

כבר בשעות הצהריים של יום ראשון מלאו את רחבת הקונסרבטוריון למעלה 1200 ילדים(!!). והחלו בצעדה המונית למגרש הקט-רגל. המשטרה הביעה פליאה ותדהמה לרגל כמות המשתתפים. ואם חשבתם שבזה זה הסתיים, טעיתם!!

עם תחילת האירוע במגרש הציפו עוד מאות ילדים את המגרש, ומחמת חוסר מקומות ישבו רבים במעברים. התכנית כללה הגרלה על שולחנות טניס, כדורגל והוקי ענקיים, שתי זוגות אופנים ושתי תמונות ענק של הרבי.

לאחר אמירת פסוקי תורה ותפילה בטוב טעם על ידי המנחה הוותיק הת' לוי גול החל מופע 'קרקס אפריקאי' למשך שעה ארוכה, בו הקהל (הורים וילדים) ישבו מרותקים.

עם סיום התהלוכה פנו הורים והודו למארגנים, והבטיחו את השתתפותם מראש כבר בשנה הבאה. בית חב"ד נתיבות מביע את תודתו לכל תלמידי הישיבות בני הקהילה שעזרו בארגון התהלוכה.

בראשם: מנהלי הפעילות הרב גיל מנור והרב בנימין פודורובסקי. התמימים: אברהם אדרעי, יוסף יצחק פודורובסקי, מנדי אלבז וישראל אלבז, ר' יהודה פודרובסקי והת' מרדכי מנור. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.