מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תש״ע 09.05.2010

הולך וגדל ברמות: אלפי ילדים והורים בתהלוכה

בית חב"ד רמות אירגן את תהלוכת ל"ג בעומר בהצלחה גדולה, כאשר ההכנות לתהלוכה התחילו לפני שבועיים בהכנת מיצגים ע"י תלמידי 3 בתי ספר ברמות ● דיירי הרחובות בהם עברה התהלוכה נעמדו במרפסות והביטו באלפי הילדים בהשתאות  לסיפור המלא  
הולך וגדל ברמות: אלפי ילדים והורים בתהלוכה
בית חב"ד רמות אירגן את תהלוכת ל"ג בעומר בהצלחה גדולה, כאשר ההכנות לתהלוכה התחילו לפני שבועיים בהכנת מיצגים ע"י תלמידי 3 בתי ספר ברמות עם המעצבת גב' הילה בן ישי. המיצגים שהוכנו: "אהבת ישראל", מיצג של בית המקדש, אות בספר התורה, קבוץ גלויות וספר הזוהר.

מודעות ענק ע"ג לוחות המודעות עדכנו את תושבי השכונה על השינוי שהוחלט עליו השנה, לקיים את התהלוכה בשעה 3:30 אחה"צ, לאחר 23 שנים שהתהלוכה ברמות התקיימה בשעות הבוקר, החלטה שהוכחה כנכונה לאור הגידול הגדול של 500 ילדים שהתווספו השנה לתהלוכה לעומת השנים הקודמות.

2 אוטובוסים על קומותיים הסיעו את הילדים למקום המפגש שם התקיים כינוס מקדים בהנחיית הרב שמריהו לרנר. משם צעדו הילדים בתהלוכת ענק כשבראש התהלוכה צעדה תזמורת תופים ודגלנים של ת"ת חב"ד רמות. לפני התהלוכה נסעה שיירה של 5 רכבים ובראשם משאית ענק וטנק של ניידות חב"ד. המדריכים והמדריכות שרו עם הילדים ואמרו אתם את הפסוקים בהתלהבות גדולה.

דיירי הרחובות בהם עברה התהלוכה נעמדו במרפסות והביטו בהם בהשתאות. בכינוס שנערך לאחר מכן ליד המרכז המסחרי אותו הנחה הרב שמעון ידגר מנהל בי"ס חב"ד בקרית יובל, צפו הילדים בהצגה החינוכית 'סיפורי אויש ומויש', ושמעו את ילד הפלא יונתן שיינפלד. המנחה הרב ש. ידגר סיפר לילדים סיפור מרתק בכשרון רב שהשאיר את הקהל הרב מרותק למקומו דקות רבות. לאחר מכן קבלו הילדים ספרון חדש ולסיום התקיימה הגרלת פרסים ענקית. תגובות ההורים והילדים היו
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.