מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תש״ע 09.05.2010

'שבתמלך' מרוממת לבנות חב"ד בבית הארחה 'שורשים'

עשרות בנות של נציגות 'נשי ובנות חב"ד' מכל הארץ זכו בשבת מרוממת ומהנה בבית הארחה 'שורשים' במעלות. שבת מיוחדת עם שלל תוכניות חסידיות מגוונות, שבת בה הבנות קיבלו כח ליישם את 'לכתחילה אריבער' כל אחת במקום שליחותה לסיפור המלא
'שבתמלך' מרוממת לבנות חב
עשרות בנות מכל רחבי הארץ גדשו את אולם חדר האוכל של בית הארחה "שורשים" במעלות לשבת שיוחדה לבנות הנציגות – שליחות ופעילות מגיל 12 ומעלה, מטעם הארגון הארצי של נשי ובנות חב"ד, שבת של "שליחות – מלכתחילה אריבער".
ההתרגשות של הבנות הייתה ניכרת עוד בטרם ירדו מההסעות שהגיעו מרחבי הארץ וכמה מהן אף התבטאו בקול שחיכו לשבת זו מאז שנה שעברה שנשאר להן טעם של עוד....

בפתיחה, עוד ביום שישי, לאחר הרישום, קבלת הערכה וכיבוד קל, יצרו הבנות קישוטי קיר יצירתיים ומרהיבי עין בנושא: היהודי, החסיד והשליח. כך נכנסו לנושא השבת: "מלכתחילה אריבער".

בחדרים נכונה להן הפתעה, כל אחת קיבלה דף ברכה ו "פסק זמן" מתוק על כי מצאה לנכון לעשות פסק זמן ולבוא לשבת למלא את המצברים להמשך העשייה והפעילות. לאחר תפילת מנחה והדלקת הנרות התכנסות לתכנית ליל שבת התכנית נפתחה במילות ברכה חמות, מפי הגב' חדוה סגל השליחה בעפולה, שמלווה את השבת הזאת מתחילת דרכה, ובהמשך תכנית מאתגרת "מי אנחנו?" משחק, פיצוח כתב חידה ולימוד ההמנון של השבת.

במהלך סעודות השבת הייתה אוירה מרוממת עם הרבה שירה ושמחה ודברי תורה מפי הרה"ח ר' מנדי גודמן . גם ההתוועדות הייתה באופן של "מלכתחילה אריבער", למרות השעה המאוחרת הבנות שיתפו פעולה, ונשארו עד השעות הקטנות של הלילה, כשהדובדבן שעל הקצפת היה סיפורה האישי של הגב' כוכי מרקוביץ שהוא כולו דוגמא חיה של מלכתחילה אריבער. בסעודת שבת הגיע לברך את הקבוצה השליח במעלות הרה"ח יגאל כספי שריגש בסיפור אישי וברך במילים חמות את הקבוצה.

במהלך השבת הייתה כל הזמן אוירה מרוממת והרגשה שאכן עולים במעלות הקדושה וההתקשרות אל הרבי. לאחר תפילת המנחה ולימוד פרקי אבות הייתה תכנית והפעלה ייחודית בנושא המרכזי: יהודי, חסיד ושליח – זה אנחנו – לימוד חוויתי והפעלה תחרותית.

בשעת רעווא דרעווין השתתפו הבנות בסעודה שלישית וסדר ניגונים. ובמוצאי ש"ק לאחר ההבדלה, הייתה מכירה פומבית על פרסים יקרי-ערך.

על תכניות ההפעלה במהלך השבת ניצחה ביד רמה ובמיטבה הגב' פייגי גודמן מירושלים שדאגה להביא את הפן הרוחני לעשייה בפועל: הטמעת השיחות וההוראות, של הרבי ובכך להיות יותר ויותר מקושרים וביתר חיות לחזור כל אחת לעזרה במקום שליחותה, עם מטען רוחני רב, עם טעם של עוד ובמיוחד באופן של "מלכתחילה אריבער". ואחרונות חביבות הן המדריכות הנפלאות בסי, חני, רחלי ורותי ש"עשו את השבת", הקרינו מעצמן ותרמו לאווירה מיוחדת ומרוממת בשבת. יישר כוח מרובה לכולן.

שבת-מלךתחילה אריבער, כבר אמרנו?...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.