מערכת COL | יום כ"ג אייר ה׳תש״ע 07.05.2010

בשורה בנחל'ה: פס חב"ד יוצא לדרך

רוכשי השטח בפרוייקט הבנייה פס חב"ד יכולים לנשום לרווחה. אחרי שהחלו לנהל מאבק משפטי נגד מנהל מקרקעי ישראל, מקורות ועיריית קריית מלאכי, ועירבו את משרד מבקר המדינה בפרשה, הגיעו השבוע הרוכשים לסיכום עם החברות השונות בדבר סיום הפרשה, כלומר העתקת קו צינור המים המצוי מתחת לשטח כיום למיקום אחר, מה שיאפשר התחלת עבודות הפיתוח והבנייה בפרוייקט החדש  לסיפור המלא
בשורה בנחל'ה: פס חב

רוכשי השטח בפרוייקט הבנייה פס חב"ד יכולים לנשום לרווחה. אחרי שהחלו לנהל מאבק משפטי נגד מנהל מקרקעי ישראל, מקורות ועיריית קריית מלאכי, ועירבו את משרד מבקר המדינה בפרשה, הגיעו השבוע הרוכשים לסיכום עם החברות השונות בדבר סיום הפרשה, כלומר העתקת קו צינור המים המצוי מתחת לשטח כיום למיקום אחר, מה שיאפשר התחלת עבודות הפיתוח והבנייה בפרוייקט החדש.

"אני שמח שהכל בא על מקומו בשלום, אחרי הסאגה המתמשכת הזאת. השקענו הרבה כסף בזה, ואני שמח שסוף כל סוף נוכל להתחיל לבנות", אמר השבוע אברהם הרשקופ, חבר העירייה ואחד מרוכשי השטחים בפרוייקט.

כזכור, הויכוח בין חברת מקורות, מנהל מקרקעי ישראל והעירייה, נגע לזהות הגוף שאמור לממן את העתקת צינור קו המים, שמנע עד כה התחלת העבודות. הגופים הטילו אחד על משנהו את האחריות על מימון ההעתקה, כשחברת מקורות דרשה בתחילה כארבע מיליון שקלים לצורך ביצוע העבודות, ובהמשך ירד הסכום למעט יותר ממיליון שקלים. על פי הסיכום, יתחלקו הגופים השונים במימון העבודות וכעת, עם השגתו, יחלו העבודות להעתקת הצינור כבר בקרוב, ומיד עם סיומם צפויות להתחיל עבודות הפיתוח והבנייה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.