מערכת COL | יום כ"ו אייר ה׳תש״ע 10.05.2010

ירושלים: אלפי ילדים והורים צעדו בתהלוכה בהר חומה

אלפי ילדים והורים צעדו בתהלוכה שנערכה ע"י בית חב"ד הר חומה בהנהלת השליח הרב מנחם ברנד ● בתכנית המושקעת נהנו הילדים מהופעת בנות גן חב"ד עם הדבוקות, מלהקת המתופפים של ילדי חב"ד רחביה והסביבה, ומהופעתם של הלוליינים לסיפור המלא ולתמונות  
ירושלים: אלפי ילדים והורים צעדו בתהלוכה בהר חומה
שכונת הר חומה לבשה חג. שבוע קודם התהלוכה הפרסום הדהד בכל מקום: פוסטרים גדולים בתיבות דואר ובעיתון המקומי, כך שלא היה ילד שלא ידע לאן הולכים...

בשעה 4:00 בצהרי היום התייצבו אלפי ילדים עם הוריהם ליד מעון אמונה, משם יצאה התהלוכה בליווי מוזיקה חגיגית ושמחה, סיסמאות, מוצגי קודש מרהיבים צעדו כולם לכיוון רחבת האמפי השכונתית.

בתכנית המושקעת נהנו הילדים משירתו של הזמר אבי צליח ותזמורתו, מהופעת בנות גן חב"ד עם הדבוקות, מלהקת המתופפים של ילדי חב"ד רחביה והסביבה, ומהופעתם של הלוליינים.

ילדים והורים צעדו בתהלוכה שנערכה ע"י בית חב"ד הר חומה בהנהלת השליח הרב מנחם ברנד. את התהלוכה, הכינוס וההפקה המרשימה ביצעו זוג השליחים הר' מנחם ותהילה טורקוב.

המנחה השליחה תהילה טורקוב הזמינה את הזמר אבי צליח ותזמרתו לפתוח את הכינוס בשירת בר יוחאי ומחרוזת חסידית , הופעת בנות גן חב"ד עם דרבוקות הנעימה והרשימה את לבבות המשתתפים.

המנחה המחישה לילדים על דמותו הנאצלת והקדושה של ר' שמעון בר יוחאי ע"י הסיפור :" בקעה בקעה, התמלאי דינרי זהב", כאשר במשפט זה חכתה לילדים הפתעה מעניינת: תותח שיורה לבבות מילא את פני הבמה." כסף רב כזה מלא את הבקעה. תלמידי ר' עקיבא הפנימו את המסר שכסף זה דבר חולף ולימוד תורה זה דבר נצחי ואמיתי. לימוד תורה,,,זעקה המנחה ...זה מתנה אמיתית לנשמה! בואו יחד נתן מתנה לנשמה שלכם, לר' שמעון, נאמר את 12 הפסוקים . מקירות ליבם של אלפי הילדים נאמרו הפסוקים. נשמתו של ר' שמעון בר יוחאי נמצאת אתנו כאן ויש לו הרבה נחת מלימוד התורה שלכם. ברכות חמות נשמעו מפי רבני השכונה ואישי ציבור.

תשוקת הילדים הגיעה לקול כניסת הלולינים המיוחדים אשר במשך שעה רתקו את הילדים למופע עוצר נשימה. מתופפי צבאות ה' משכונת רחביה השאירו פעימה חזקה בלב כל משתתף.לאחר מכן נערכה הגרלת פרסים ענקית ומגוונת בשווי אלפי שקלים נערכה לשמחת הילדים ונתרמה ע"י רשת 'בזאר שטראוס', ואז הגיע הרגע המרגש, המחמם, שכל ילדי הר חומה חיכו לו. המנחה פנתה בנימה אישית לכל ילד שהגיע וצעד היום לכבוד ר' שמעון להניח יד על הלב, וברגש הפורץ מן הלב קראה לכל הילדים להתחזק במצוות אהבת ישראל אמיתית, להיות באחדות, לוותר, להרגיש את נפש הזולת..

כאן נכנסה לה ברגש נעימת 'אנא בכח', הלבבות בהתעוררות מלאה, עיניים זולגות דמעות של הורים הרוצים גם הם להרגיש בליבם מאוחדים עם הזולת. הילדים מבטיחים להוסיף בלימוד תורה, צדקה, כיבוד הורים. עיני הילדים מופנות לתמונת הרבי לאור רוח הדברים: "רק הרבי מילובאוויטש הצלחת לאחד את כל ילדי הר חומה ביום קדוש זה, הרבי הבטיח שבית המקדש יבנה, משיח יבוא וזה יקרה ילדים, לא להתייאש! מכתב מרגש לאלוקים בליווי עשרות בלונים חתם את התהלוכה אשר עוררה קידוש שם שמיים ענק ביותר לנוכח כמות האדירה של הילדים והמגוון הרחב שהגיעו להשתתף.

הילדים קבלו ארטיק וספרון קודש וחזרו לביתם מולהבים ושמחים. הדי התהלוכה היו מרשימים מאוד: לא היה ארוע כזה מיוחד מיום הווסדה של השכונה.
הר' מנחם ורעייתו הודו לכל המסייעים באירוע קדוש זה, לרב מנחם ואיידי ברנד, מנהלי בית חב"ד על תמיכה .לרשת ' סלי זול', בזאר שטראוס, למדריכות חב"ד ובראשם לרכזות: חיה קירשנבוים וחני אליטוב. לתמימים שסייעו רבות: אביחי זהבי ומנחם אסולין ולעוד עשרות תושבי השונה שתרמו להצלחת התהלוכה!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.