מערכת COL | יום כ"ב אייר ה׳תש״ע 06.05.2010

קורס בסוד הפרשה החדש לחומש במדבר: "הטוב יוצא לאור"

סדרת השיעורים הפופולארית מפתיעה שוב: השבוע יצא לאור קורס איכותי נוסף בסדרה "בסוד הפרשה" לחומש במדבר תחת הכותרת "הטוב יוצא לאור" במהלכו נחשפים הלומדים להתמודדויות של בני ישראל במסעם במדבר בראי שיחותיו של הרבי לפרשת השבוע ● הקורס כולל דף עזר למרצה וחומר לימוד ומקורות למשתתפי השיעור על כל חומש במדבר לסיפור המלא
קורס בסוד הפרשה החדש לחומש במדבר:

סדרת השיעורים הפופולארית מפתיעה שוב: השבוע יצא לאור קורס איכותי נוסף בסדרה "בסוד הפרשה" לחומש במדבר תחת הכותרת "הטוב יוצא לאור" הקורס היוצא לאור ע"י בית חב"ד המרכזי בבאר-שבע והמרכז לעזרי שליחות מועבר ע"י השלוחים המקומיים מידי שבוע בלמעלה מ-200 מוקדים, ב-6 שפות וב-30 מדינות בעולם.

מכון "בסוד התורה" שע"י בית חב"ד המרכזי בבאר שבע בראשות הרב זלמן גורליק, מציג את הקורס החדש של "בסוד הפרשה" לחומש במדבר. הקורס נערך על ידי צוות המכון בראשות השליח הרב חיים הבר.

הקורס החדש נקרא "הטוב יוצא לאור" ובמהלכו נחשפים הלומדים להתמודדויות של בני ישראל במסעם במדבר בראי שיחותיו של הרבי לפרשת השבוע. המשתתפים בשיעורים יגלו איזה מסר חיובי ניתן ללמוד משליחת המרגלים, והאם קורח הוא מודל חיקוי. הרעיונות מבוססים על קשת רחבה של מקורות תורניים, ובעיקר על אוצר שיחותיו של הרבי מליובאוויטש, שדרכו לחפש תמיד את הטוב הפנימי.

הקורס כולל דף עזר למרצה וחומר לימוד ומקורות למשתתפי השיעור על כל חומש במדבר. הדפים ערוכים בטוב טעם, על פי שיחותיו הקדושות של הרבי, מעוצבים כראוי והופכים את השיעור לחווייתי ומוצלח. עזרים נוספים שניתן להשיג במסגרת הקורס: מצגת מקצועית, עלון שבועי המסכם את השיעור, טור לעיתון, הקלטת השיעור, ודף למשתתף בשפות שונות.

קורס "בסוד הפרשה" מתקיים בלמעלה מ-200 מוקדים בארץ ובעולם, ומועבר ב-6 שפות: עברית, צרפתית, רוסית, גרמנית, אנגלית וספרדית. זאת הודות לשיתוף בין שלוחי חב"ד מ-30 מדינות, והודות למאמץ מיוחד של צוות "בסוד הפרשה". במהלך התקופה בה פועלים הקורסים, הם זוכים להצלחה רבה, ומידי שבוע מצטרפים שלוחים נוספים מהארץ ומחו"ל למעגל המשתמשים.

לפרטים ולהזמנות ניתן לפנות למרכז לעזרי שליחות בטל' 072-2770152 או במייל: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.