מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תש״ע 05.05.2010

יתומי צה"ל זעקו: שמע ישראל! ● וידאו ותמונות

אלפי יילדים לקחו חלק בתהלוכת וכינוס ל"ג בעומר שקיים בית חב"ד בגבעת זאב בראשות מנהל בית חב"ד השליח הרב חיים בכר. הכינוס עמד בסימן הצדעה לתושבת היישוב מרים פרץ, ששכלה את שני בניה בלחימה על הגנת עם ישראל: את אוריאל ז"ל בלבנון, ואת אלירז ז"ל לפני חודש ימים ברצועת עזה  לדיווח, וידאו, וגלריה   בפנים: צפו בלהקת "הקינדרלך" רוקדים עם סת וקופת צדקה בגבעת זאב >>>
יתומי צה
למעלה מאלפיים ילדים לקחו חלק בתהלוכת וכינוס ל"ג בעומר שקיים בית חב"ד בגבעת זאב בראשותו של שליח הרבי ומנהל בית חב"ד, הרב חיים בכר. הכינוס עמד בסימן הצדעה לתושבת היישוב מרים פרץ, ששכלה את שני בניה בלחימה על הגנת עם ישראל: את אוריאל ז"ל בלבנון, ואת אלירז ז"ל לפני חודש ימים ברצועת עזה.
 
תכונה רבה עטפה את היישוב היוקרתי שמצפון לירושלים לקראת ל"ג בעומר השנה. בכל בתי הספר וגני הילדים חולק מכתב רשמי של המועצה המקומית שמזמין את הילדים לבוא ולקחת חלק בכינוס המסורתי ולחלוק כבוד לתושבת היישוב, הגב' פרץ.
 
ואכן, החל משעות אחר הצהריים, ולאחר שהשמיים התבהרו במיוחד לכבוד התהלוכה בסיומו של יום רווי בגשמים, נצפה נחל אנושי של ילדים והוריהם הצועדים ברחובות היישוב, החל מגן גבי עוזיאל הי"ד, תושב גבעת זאב ולוחם גולני שנהרג בתשס"ג בעת פעילות מבצעית למעצר מחבלים בג'נין, ועד ל'פארק הגיא' המקומי, שם התקיימה עצרת ענק בהשתתפות בני המשפחה, ילדי היישוב, ואישי ציבור. לכל אורך המסלול צעקו הילדים בגרון ניחר את סיסמאות ל"ג בעומר הידועות וקבלו פרסי עידוד מצוות המדריכות המסור בניהולה של דולי בכר.
 
את פני הבאים קיבל הרב בכר, שהעביר את שרביט ההנחיה לאיש הרדיו והתקשורת הידוע מנחם טוקר. טוקר הזמין לבמה את ילדי להקת הקינדרעלך שהלהיבו והרקידו את הקהל הרב לאורך שעות. כשפצחו הילדים הרכים בשירת 'שלום עליכם מלאכי השרת' הרגישו כמעט כל הנוכחים כי גם אוריאל ואלירז הי"ד נמצאים יחד עימם בעצרת לזכותו של הרשב"י הק'.

רב היישוב הרב יוסף טולדנו, וראש המועצה המקומית מר יוסי אברהמי, העלו על נס את פעילותו של בית חב"ד לטובת ורווחת כל התושבים וברכו את המשתתפים בדברי דיומא.
 
לאחר הפסקה קצרה לאמירת 11 הפסוקים ע"י הת' שניאור בכר, עלו לבמה הזמר ישי לפידות והחזן דובל'ה הלר שהמשיכו את התכנית האומנותית המרשימה. בשלב זה פנה לפידות לגב' פרץ וסיפר לה כי בתפקידו במילואים הוא משרת כמש"ק נפגעים שתפקידו ל'בשר' למשפחות את בשורת האיוב על יקיריהן, והוא רוצה להודות לה על אמונתה היוקדת בה' שהפגינה לאחר כל אחד מהאסונות שפקדו אותה, וחיזקו כל אחד ואחת מעם ישראל, ובמיוחד גם אותו. לפידות הקדיש למרים את השיר 'עלה קטן' וכשהגיע למילים תזכור ותתחזק אני איתך! לא נותרה עין יבשה אחת בקהל.
 
לקראת סיום הגיע שיא הכינוס: הרב בכר ביקש מאליסף פרץ שיחי', אחיהם של אלירז ואוריאל ז"ל, ובנה של מרים לעלות לבמה ביחד עם אחיניותיו, ילדותיו הקטנות של אלירז שהתייתמו זה מכבר וביחד עם כל הקהל והרב בכר, זעקו כל האלפים שבמקום את הפסוק 'שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד'.
 
לאחר שהקהל נרגע במקצת מהחוייה המרגשת והמצמררת, העניק הרב בכר לילדיו של אלירז מתנות יקרות ערך : גי'פ ממונע, בית משחק, ותלת אופן יוקרתי.
 
בשירת אני מאמין בביאת המשיח, הסתיים כינוס הענק, וכל הנוכחים התפזרו לבתיהם בתפילה שלמה לקב"ה שישלח כבר את משיח בן דוד שיאמר די לצרותינו ויבוא ויגאלנו במהרה.  

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
(להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.