מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תש״ע 05.05.2010

אלפי משתתפים בתהלוכת ענק במרכז העיר מוסקבה ● תמונות

אם חשבנו שמוסקבה כבר השיגה את השיא, מתברר שהשנה נשבר שיא נוסף היה זה בתהלוכת ענק של אלפי אלפי ילדים ומשתתפים, שבאו לתהלוכה וכינוס ל"ג בעומר ענק, שמוסקבה טרם ראתה  ● צי מכובד של מכוניות מרכז החסד היהודי "שערי צדק", הובילו את מוצגי היהדות, כפי שהוכנו ע"י כל מוסדות החינוך במוסקבה לתמונות   
אלפי משתתפים בתהלוכת ענק במרכז העיר מוסקבה  ●  תמונות
אם חשבנו שמוסקבה כבר השיגה את השיא, מתברר שהשנה נשבר שיא נוסף! היה זה בתהלוכת ענק של אלפי אלפי ילדים ומשתתפים, שבאו לתהלוכה וכינוס ל"ג בעומר ענק, שמוסקבה טרם ראתה.

האירוע החל בשעת הבוקר של יום ראשון, בנאומו של רבה של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר, בפני ההמונים שישבו על פני כל הרחוב של חזית המרכז היהודי-קהילתי "מארינה רושצ'ה". המנחה השליח ר' משה רוכלין, הנחה את בטוב טעם את האירוע הענק שאורגן ע"י השליח ר' שניאור הלפרין והשליח ר' משה ברוך בייניש, שעמלו במשך ימים רבים על ההכנות הרבות לקראת האירוע הגדול והמוצלח.

צי מכובד של מכוניות מרכז החסד היהודי "שערי צדק", הובילו את מוצגי היהדות, כפי שהוכנו ע"י כל מוסדות החינוך במוסקבה, בראשותו של השליח ר' יוסף יצחק ליפסקער. התהלוכה הענקית שהחלה ב"מארינה רושצ'ה", הסתיימה לאחר כשעה בפארק צבא רוסיה, שעמד כולו לראשונה בהיסטוריה, למען קיום המשך כינוס ל"ג בעומר, שהיה מעמד גדול של קידוש שם שמים, באמירת י"ב הפסוקים, תהלים, קבלת החלטות טובות ושמיעת דברי הרבנים על חשיבות יום זכאי ונעלה זה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.