מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תש״ע 05.05.2010

גני יוחנן: ספר תורה לזכות התושבים, ותהלוכת ילדים

בל"ג בעומר, ערך בית חב''ד בישוב גני יוחנן טקס התחלת כתיבת ספר תורה לזכות תושבי גני יוחנן ● בחצר בית הכנסת ''השלום'' בגני יוחנן התכנסו תושבי הישוב וקרובי המשפחה שכובדו בכתיבת אות בספר התורה ● בל"ג בעומר, נערכה גם תהלוכת ל''ג בעומר שסבבה ברחבי השיכון החדש במושב  לתמונות 
גני יוחנן: ספר תורה לזכות התושבים, ותהלוכת ילדים
בל"ג בעומר, ערך בית חב''ד בישוב גני יוחנן טקס התחלת כתיבת ספר תורה לזכות תושבי גני יוחנן ולעילוי נשמת ר' אהרון רוני שסקין ז''ל.

בחצר בית הכנסת ''השלום'' בגני יוחנן התכנסו תושבי הישוב וקרובי המשפחה. לאחר תפילת מנחה נערך הטקס בהנחיית הרב רפאל קורקוס מאילת שדיבר במעלת מצוות כתיבת ספר תורה.

לאחר מכן הוזמן הרב אברהם יצחק פרודנשטסקי, מנהל בית חב''ד גני יוחנן, שדיבר על הזכות הנפלאה שבכתיבת אות בספר תורה ועל הקשר הישיר שבין עם ישראל - התורה והקב''ה.

דברי ברכה נאמרו מפי נציג המשפחה מר אייל שסקין אשר ריתק את הקהל בסיפור חיי אביו, אשר מסר את נפשו למען העם והארץ.

לאחר מכן ניגש כל אחד ואחד מהקהל לבימה לכתיבת אות בספר התורה מבין הקהל היה ניתן לראות גם תושבים מתרגשים אשר להם הפעם הראשונה בבית הכנסת.

בל"ג בעומר, נערכה גם תהלוכת ל''ג בעומר שסבבה ברחבי השיכון החדש במושב, כאשר לאורך כל התהלוכה יוצאים התושבים בזה אחר זה עם מצלמות כשהם מצטרפים לתהלוכה ומתרגשים לראות את גאון יעקב אשר הפגינו הילדים בשירה ובסיסמאות.

בסיום הצעדה התאספו כל הילדים וההורים ברחבה שליד בית הכנסת ''השלום'' שבמרכז המושב. אל הבמה הוזמן לדבר מנהל בית חב''ד גני יוחנן הרב אברהם יצחק פרודנשטסקי שהדגיש את מעלת אהבת ישראל לכל יהודי באשר הוא ובמיוחד בל''ג בעומר.

לאחר ההגרלה על הפרסים הקטנים עלה הרב אריה גרינברג, מנהל בית חב''ד במזכרת בתיה והלהיב את הילדים בשמחה של מצווה. בסיום הכינוס נערכה הגרלה גדולה על פרסים יקרי ערך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.