מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תש״ע 04.05.2010

תהלוכה וסיום הש"ס לילדי התתי"ם באלעד

גם השנה צעדו בתהלוכת ל"ג בעומר באלעד ילדי התתי"ם ממגון ת"ת בעיר, שאורגנה מטעם בית חב"ד אלעד ● כשבוע לפני ל"ג בעומר חולק לכל ילד פרק משניות ממסכתות הש"ס ולכינוס הגיעו הילדים עם פתקים חתומים ע"י המלמד או ההורים וכך נכנסו להגרלה על סט משניות שנערך לאחר שתלמיד כיתה ז' מת"ת ויז'ניץ בעיר ערך את סיום הש"ס  לתמונות 
תהלוכה וסיום הש
גם השנה צעדו בתהלוכת ל"ג בעומר באלעד ילדי התתי"ם ממגון ת"ת בעיר, שאורגנה מטעם בית חב"ד אלעד ע"י ר' שלום רוזנברג בסיוע התמימים השלוחים מישיבת חב''ד בעיר דובי קוביטשעק וישעיהו גרוס.

כשבוע לפני ל"ג בעומר חולק לכל ילד פרק משניות ממסכתות הש"ס ולכינוס הגיעו הילדים עם פתקים חתומים ע"י המלמד או ההורים וכך נכנסו להגרלה על סט משניות שנערך לאחר שתלמיד כיתה ז' מת"ת ויז'ניץ בעיר ערך את סיום הש"ס.

הילדים שהתכנסו בצהרי ל"ג בעומר באולם מפואר בעיר שמעו מהמנחה המשפיע והמחנך הרב טוביה זילברשטרום על רשב"י ועל מהותו של יום ל"ג בעומר. רב קהילת חב"ד בעיר הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי שליט"א דיבר אודות רשב"י שתורתו אומנתו וזה שייך לכל ילד שכל עניינו הוא לימוד התורה, ושע"י לימוד פנימיות התורה יצאו מהגלות.

לאחר שהלהטוטן מלווה באורגניסט החסידי ר' קובי דרזי שימחו את הילדים יצאו הילדים לתהלוכה ברחובות העיר והניפו שלטים על אהבת ישראל והאמונה בביאת המשיח וכן של 12 הפסוקים. בראש התהלוכה נסעו רכבים עם מוצגים של עשרת המבצעים שעיצבו נשי ובנות חב''ד בעיר. ואחריהם מאות הילדים בשירת בר יוחאי ובאמירת 12 הפסוקים.

בהגרלות שנערכו בטוב טעם ע"י מנהל ת"ת חב"ד "פאר מנחם" הרב מיכאל ליבוביץ זכו עשרות ילדים בפרסים יקרי ערך: 2 זוגות אופנים, סטים של ספרי קודש, משחקי חברה וזיכוים בחנויות ספרים בעיר, בסיום התהלוכה חולק הספרון החדש "מתנות משמים" ע"י המדריכים המסורים מישיבת תו"ת בעיר. ובסיועו הרב של ר' אלחנן כהן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.