מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תש״ע 05.05.2010

ירושלים: תהלוכות ל"ג בעומר מרשימות בגבעה וברמה

חוויית ל"ג בעומר כזאת ילדי האזור עוד לא ראו. קרוב לאלף איש, ילדים, נשים וגברים, לקחו השנה חלק באירועי ל"ג בעומר שארגן בית חב"ד גבעת מרדכי- רמת בית הכרם  לדיווח ולתמונות 
ירושלים: תהלוכות ל
חוויית ל"ג בעומר כזאת ילדי האזור עוד לא ראו. קרוב לאלף איש, ילדים, נשים וגברים, לקחו השנה חלק באירועי ל"ג בעומר שארגן בית חב"ד גבעת מרדכי- רמת בית הכרם.

זה התחיל ברמת בית הכרם במוצאי שבת, ערב החג, כשעה לאחר צאת השבת צעדו ילדי השכונה, עם הוריהם, מגן השבשבת, תוך שמחה וריקודים לעבר רחבת ההתכנסות, שם ציפתה להם סדנת דרבוקות חווייתית, שכלל שירה וקצב. במהלך הכינוס ראו המשתתפים הצגה על רבי שמעון בר- יוחאי, על ידי הר' איתמר חייקין והת' רפאל גבריאלי, מאנשי קהילת חב"ד.

לאחר ההצגה וההגרלות על פרסים יקרי ערך, הודלקה המדורה המרכזית, לאורה סעדו הילדים את סעודת מלווה המלכה, אפו פיתות בעצמם, שרו רקדו ושמחו אל תוך הלילה.

רבים מההורים אמרו כי לא זכו לשמוח בשמחת ההילולא בל"ג בעומר, כפי שזכו כעת. יצוין כי המדורה נערכה במקום המנוכר לקיום תורה ומצוות לעת עתה, ולמרות הדברים, רבים הודו לבית חב"ד על האירוע, וכן על פעילות הבית חב"ד על פעילותו במשך כל השנה, שיש בהם כדי להקנות לילדים ערכים ויהדות.

למחרת, ביום ל"ג בעומר, התכנסו קרוב לאלף ילדים בתהלוכה ססגונית, עם תופים, בובות ענק של מזוזה וקופת צדקה, בליווי משטרת ישראל, ברחבת המרכז המסחרי, וצעדו לכיוון אולם הספורט של מדרשת נועם. שם במקום, הנחה את הכינוס בטוב טעם וחן מיוחד, הרב משה חזן, שהזמין את רב הקהילה, השליח הרב יעקב סלונים.

לאחר מופע של ילדי חב"ד המתופפים, הוזמן רב השכונה איסר קלונסקי לשאת דברי ברכה, שביטאו בהתרגשות את המראות שראה זה הרגע, שלדבריו לא ראה מימיו בשכונה, של קהל ילדים, והוריהם צועדים ברחבי השכונה, ושמחים שמחה אמיתית ביום ההילולא של רשב"י, תוך שהם שואבים מהאירוע את התכנים האמיתיים והערכים שמקנה היום הזה, על פי רוחו ותורתו של התנא האלוקי.

לאחר חלוקת ונתינת צדקה ואמירת 12 פסוקים צפו הילדים בהצגה משעשעת ומרתקת של 3 שחקני "תיאטרון הדרך" בהצגה "פשוט שמח" וילדי האזור סיימו את לג בעומר מתוך שמחה של תורה ותפילה זכה לגאולה אמיתית ושלימה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.