מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תש״ע 04.05.2010

חדש: מגזין חודש אייר של ועד כפר חב"ד ● להורדה

ביום שישי האחרון, ערב שבת-קודש פרשת אמור, הופיע הגיליון השביעי של 'הכפר של הרבי', הירחון הפנימי של כפר-חב"ד. הגיליון רואה אור מטעם ועד כפר-חב"ד בראשות ר' בנימין ליפשיץ ● בתחילת הגיליון הנוכחי מופיע 'ראיון החודש' עם החסיד ר' זושא ריבקין מכפר-חב"ד, המגולל את סיפורו האישי המרתק מרוסיה לכפר-חב"ד, ומספר גם על המסעדה בתל-אביב ועל חלוקת המטבעות היומיומית לצדקה ברכבת-ישראל להורדת הגליון
חדש: מגזין חודש אייר של ועד כפר חב
ביום שישי האחרון, ערב שבת-קודש פרשת אמור, הופיע הגיליון השביעי של 'הכפר של הרבי', הירחון הפנימי של כפר-חב"ד. הגיליון רואה אור מטעם ועד כפר-חב"ד בראשות ר' בנימין ליפשיץ.

בגיליון הנוכחי, העומד בסימן ל"ג בעומר, שלל מדורים ובהם: 'דבר מלכות' – קטעים מדברי הרבי לל"ג בעומר, 'עשה לך רב' – הלכות ומנהגים לימי הספירה ולערב חג-השבועות מאת המרא-דאתרא, הרב מרדכי-שמואל אשכנזי, 'חידה חסידית' מאת הרב מאיר מארק, וטוריהם האישיים הקבועים של הרב מנחם-ברוד, ר' י"י קמינצקי, ר' שלמה הרשקופ ור' זלמן רודרמן שהוא גם עורך הגיליון.

בתחילת הגיליון הנוכחי מופיע 'ראיון החודש' עם החסיד ר' זושא ריבקין מכפר-חב"ד, המגולל את סיפורו האישי המרתק מרוסיה לכפר-חב"ד, ומספר גם על המסעדה בתל-אביב ועל חלוקת המטבעות היומיומית לצדקה ברכבת-ישראל.

כמו כן מופיע בגיליון זה רשימה ארוכה שכותרתה 'קישורי תנאים בל"ג בעומר' – על הזוויות הפחות מוכרות של יום פטירת רשב"י, מאת הרב שמואל רסקין, שליח הרבי בשיכון-וותיקים בחולון. גם מקומם של ידיעות חדשותיות מגוונות ושל המדור 'שליח מהכפר' (והפעם, על הרב אברהם בקרמן, מנהל 'מכון חמ"ש' במוסקווה) – לא נעדר. במדור 'זיכרון להולכים' מופיע טור פרידה כאוב מהרה"ח הרב יעקב (יאנוש) סטמבלר ז"ל, בעליה של מאפיית המצות בכפר-חב"ד שנפטר בשיא כוחו ופעילותו בערב חג המצות השתא.

את העיתון מפיק‏ שמוליק אוירכמן.

להורדת הגליון בפורמט PDF: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.