מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תש״ע 04.05.2010

'ועידת המנהלים' תש"ע במרכז הקונגרסים avenue

פרסום ראשון: ועידת המנהלים השנתית של אגודת חסיד חב"ד למנהלי המוסדות באה"ק תיערך השנה ביום חמישי כ"א סיוון במרכז הקונגרסים avenue בקרית שדה התעופה בן גוריון ● ממשרדי אגודת חסידי חב"ד נמסר כי אי"ה ביום חמישי כ"א סיוון תתקיים "ועידת המנהלים" של כל מנהלי מוסדות חב"ד בישראל, מטרתה לכנס את כל המנהלים, ולהציע אפשרויות יצירתיות לפיתוח מוסדות חב"ד בישראל  כל הפרטים
'ועידת המנהלים' תש
ועידת מנהלי מוסדות חב"ד בישראל ● למטה: מרכז הקונגרסים avenue
פרסום ראשון: ועידת המנהלים השנתית של אגודת חסיד חב"ד למנהלי המוסדות באה"ק תיערך השנה ביום חמישי כ"א סיוון במרכז הקונגרסים avenue בקרית שדה התעופה ב. גוריון.

ממשרדי אגודת חסידי חב"ד נמסר כי אי"ה ביום חמישי כ"א סיוון תתקיים "ועידת המנהלים" של כל מנהלי מוסדות חב"ד בישראל, מטרתה לכנס את כל המנהלים מתוך אחווה ואהבת אחים לסייע האחד לרעהו מתוך נסיונם העשיר בעצה ומעש ולהביא בפני מנהליהם הגשמיים של המוסדות מגוון דרכים ואפשרויות יצירתיות לפיתוח מוסדות חב"ד באה"ק בגשמיות ורוחניות.

מזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג סיפר ל-COL כי לפני מספר שבועות הוקמה לצד צוות ההיגוי של הכינוס, וועדה מייעצת המורכבת מפסיפס רחב של מנהלי המוסדות, שגיבשה את רשימת האתגרים העולים על שולחנם של מנהלי המוסדות, הוועדה הכינה תוכנית מרשימה , ואין ספק שהישיבה יחדיו בליבון הנושאים יחד עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה יביא תועלת ובשורה לכל המוסדות על כל גווניהם".

יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר כי לכינוס יש חשיבות רבה למען התפתחות מוסדות הרבי באה"ק והוא פועל יוצא מהוראת הרבי לאגו"ח "לפתח המוסדות ולהציע הצעות מתוך אהבת חסידים ואהבת אחים" (אג"ק, אגרת אשנ"ח)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.