מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תש״ע 04.05.2010

השכונה החב"דית החדשה יוצאת לדרך ● כל הפרטים

פרוייקט הדיור לחסידי חב"ד ברמת בית-שמש - 'חב"ד ברמה' - נכנס לשלב השיווק המעשי ● מאות הנרשמים לפרוייקט מקבלים בימים האלה זימון לבוא לפגישה, שבה יוכלו לבחור את דירתם החדשה ● COL חושף לראשונה את תכניות השכונה, חלוקת הבניינים והדמיות ● בואו לראות לסיפור המלא
השכונה החב

פרוייקט הדיור לחסידי חב"ד ברמת בית שמש - 'חב"ד ברמה' - מתקדם בקצב מהיר. בשבועות האחרונים הושלמו התכניות ונחתם הסכם עם חברת הבנייה הענקית 'תדהר' לניהול הפרוייקט. עכשיו כבר יש תכניות מפורטות ומחירים סופיים, ומתחיל שלב השיווק המעשי.

מאות הנרשמים לפרוייקט מקבלים בימים האלה זימון לבוא לפגישה, שבה יוכלו לבחור את דירתם החדשה. הפגישות מתקיימות במשרדי 'יוסי ליפש נכסים' ברמת בית-שמש, הסמוכים לאתר הבנייה, וכך יכולים הנרשמים להתרשם מהשטח.

ר' יוסי ליפש מסביר את התהליך: "הנרשמים נדרשים למלא טופסי הצטרפות ולשלם דמי הרשמה. הטפסים עוברים לאישור ועדת הקבלה מטעם אגו"ח. במקביל נפגשים הנרשמים עם הבנק למשכנתאות. לאחר אישור ועדת הקבלה והבנק נחתם עם הרוכשים ההסכם על החברות בקבוצת הרכישה, והם בוחרים את הדירה שבה הם מעוניינים. אם לא יאושרו לפרוייקט, יקבלו את דמי ההרשמה בחזרה".

במקביל נחטפות הדירות בפרוייקט הכללי של חברת 'דיור ברמה', שבו 1500 יחידות דיור.

עיון בתכניות הפרוייקט שנחשפו היום מעלה כי שכונת חב"ד ממוקמת בלב המתחם, ומוקפת בכביש טבעתי, דבר ההופך את השכונה לאזור תחום ומופרד משאר הבניינים. צמודים אליה מבני הציבור וגן ציבורי גדול.

כפי שפורסם, רו"ח מר משה ליאון, מנכ"ל משרד רה"מ לשעבר, דירקטור ויועץ לכמה חברות גדולות במשק הישראלי ושותף מנהל במשרד רו"ח 'ליאון-אורליצקי ושות'', מלווה את הפרוייקט, בצורה מקצועית ואמינה, כדי להבטיח את כספי הרוכשים במידה המירבית ולמנוע כל סיכון לכספם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.