מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תש״ע 04.05.2010

תהלוכת חסד מנחם מענדל כולל חב"ד ● תמונות

יום שמחתו של רשב"י, הפך ליום שמחה גדוש פעילות חווייתית ומהנה, עבור מאות ילדים וילדות הקשורים לפעילות 'חסד מנחם מענדל', החטיבה החינוכית של 'כולל חב"ד'. צוות נפלא של מדריכות ניהל את יום הפעילות, עם תהלוכת ל"ג בעומר ושלל אטרקציות להנאת כל ילד וילדה ● בנוסף, נהנו הילדים מטיול ג'יפים בדיונות החול הזהוב של חופי אשדוד, מסעודת-מצווה 'על האש' מהודרת כיד-המלך ומשלל 'מעדנים מצויים כעפר' שחולקו לאורך כל שעות הפעילות בשפע רב ללא הגבלה לדיווח ותמונות 
תהלוכת חסד מנחם מענדל כולל חב
יום שמחתו של רשב"י, הפך ליום שמחה גדוש פעילות חווייתית ומהנה, עבור מאות ילדים וילדות הקשורים לפעילות 'חסד מנחם מענדל', החטיבה החינוכית של 'כולל חב"ד'. צוות נפלא של מדריכות ניהל את יום הפעילות, עם תהלוכת ל"ג בעומר ושלל אטרקציות להנאת כל ילד וילדה.

לונה-פארק חדיש ויוקרתי שנועד לשרת 1,200 מבקרים בו זמנית – נשכר באופן אקסקלוסיבי עבור משפחות 'חסד מנחם מענדל' בלבד. פינות יצירה נהדרות הוקמו ע"י מדריכות כולל חב"ד, לצד מתקני ג'מבורי ומתנפחים, פינות-חי ורכיבה, מגדלי טיפוס ענקיים, מתקני ענק לקפיצת בנג'י המתנשאים עד לגובה 40 מטרים, מכוניות מתנגשות, אופני מרוץ ומתקני כושר, מאהל לאפיית פיתות, מתחם 'פיינטבול' ירי בכדורי צבע, תחרויות מהנות לקבוצות ויחידים בהפעלות שכוונו לילדים בכל הגילאים.

בנוסף, נהנו הילדים מטיול ג'יפים בדיונות החול הזהוב של חופי אשדוד, מסעודת-מצווה 'על האש' מהודרת כיד-המלך ומשלל 'מעדנים מצויים כעפר' שחולקו לאורך כל שעות הפעילות בשפע רב ללא הגבלה.

הילדים, שהגיעו בהסעות מסודרות מכל קצות הארץ: מבנימין שומרון והר חברון, מגוש עציון, מדרום ומצפון – זכו ליום של הנאה רצופה, גדושה בתוכן ובכל סוגי החוויות האפשריות. מנהל כולל חב"ד הרב שלום דוכמן אומר כי "פעילות ל"ג בעומר היא מנוף אדיר לחיזוק הקשר התמידי שלנו עם ילדים אלו, הנהנים מפעילות חינוכית מקדמת במשך השנה כולה".

התהלוכה ויום הפעילות, הינם נדבך נוסף בשרשת נתינה מרגשת של אנשי החסד הנכבדים הרה"ח ר' יצחק בן עדינה ורעייתו מרת חווה רבקה בת חיה טובה גיטל – והוקדשה לזכותם ביום שמחתם לבריאות שמחה ונחת מכל יוצ"ח ולאריכות ימים ושנים טובות עמו"ש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.