מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תש״ע 03.05.2010

בפעם ה-24: הפנינג ל"ג בעומר לילדי רעננה

ילדי רעננה גדשו בל"ג בעומר את רחבת יד לבנים ברעננה, כשהם נרגשים, שמחים ומצוידים בחולצות ובבלונים. כך החל האירוע הגדול של ל"ג בעומר ברעננה, שאורגן על ידי בית חב"ד והרב אליהו שדמי, זו השנה ה- 24 ● בתאום עם המשטרה נחסם רחוב אחוזה, והחוגגים נשפכו לכביש תוך שהם צועקים סיסמאות ושרים בזכות אחדות עם ישראל. הצעדה הססגונית לאורך רחוב אחוזה הגיעה עד גינת מגד בעיר, בלווי בובות ענק מרקדות, מכוניות מקושטות, מוסיקה והפתעות לסיפור המלא
בפעם ה-24: הפנינג ל
ילדי רעננה גדשו בל"ג בעומר את רחבת יד לבנים ברעננה, כשהם נרגשים, שמחים ומצוידים בחולצות ובבלונים. כך החל האירוע הגדול של ל"ג בעומר ברעננה, שאורגן על ידי בית חב"ד והרב אליהו שדמי, זו השנה ה- 24.

בתאום עם המשטרה נחסם רח' אחוזה (הנתיב הדרומי) ואלפי החוגגים נשפכו לכביש תוך שהם צועקים סיסמאות ושרים בזכות אחדות עם ישראל. הצעדה הססגונית לאורך רחוב אחוזה הגיעה עד גינת מגד בעיר, בלווי בובות ענק מרקדות, מכוניות מקושטות, מוסיקה והפתעות.

שם ציפתה לחוגגים תוכנית גדושה ועמוסה: להקת פרחי רעננה רגשה בהופעה שמחה במיוחד, דוכני יצירה, הופעת קרקס חיות, מתנפחים והגרלות.

הרב אליהו שדמי, מנהל בית חב"ד רעננה: "כבכל שנה, אני נרגש ושמח על ההשתתפות הרבה של ילדי רעננה והוריהם בהפנינג הנקרא "יחד כל ילדי ישראל" ומטרתו קירוב לבבות והעברת שמחת חג ואחדות לכולם".

במקום נערכה הגרלת פרסים, במחיר כרטיס של 10 ₪, קודש לתרומה לילדים נזקקים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.