מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תש״ע 03.05.2010

ילדי חיפה כבשו את ציר התנועה המרכזי בהר הכרמל

"תהלוכה מרשימה ורבת משתתפים ב"ציר מוריה" - ציר התנועה המרכזי ביותר על הר הכרמל, כינוס מוצלח ומרתק בקניון "מרכז חורב" בהנחית הרב אורי למברג, ולמעלה ממאה וחמישים ילדים שיוסיפו במעשים טובים לזירוז גאולה", כך מסכמים בבית חב"ד באחוזה-חיפה בראשות השליח הרב יהודה לייב דונין, את התהלוכה לכבוד רבי שמעון בר-יוחאי לדיוח ולתמונות 
ילדי חיפה כבשו את ציר התנועה המרכזי בהר הכרמל
הלוכה מרשימה ורבת משתתפים התקיימה בעיצומו של יום ל"ג בעומר, בשכונת אחוזה בחיפה. התהלוכה יצאה מ"גן יצחק" בשעה 11:45, וצעדה לצידו של ציר מוריה – ציר התנועה המרכזי ביותר על הר הכרמל, כאשר מאות נהגים נחשפים לסיסמאות שבשלטים שהניפו ילדי חיפה. בראש התהלוכה צעדו רביעיית דרבוקות, שתופפו בקצב הידוע של תהלוכות ל"ג בעומר.

כאשר הגיעה התהלוכה לצומת "חורב", הצומת המרכזית ביותר על הר הכרמל, חסמה המשטרה את הצומת לכמה דקות, ויחד בגאון יעקב צעדו ילדי חיפה אל תוך הקניון "מרכז חורב", שם בקומה השלישית כבר הוכנו מבעוד מועד מקומות ישיבה בעבור הילדים והוריהם.

את הכינוס הנחה בטוב טעם ובכישרון יוצא דופן המנחה הרב אורי למברג, כשהוא מרתק את הילדים בסיפורים, שירים, שתים-עשרה הפסוקים, והגרלות על פרסים יקרי ערך. לאחר הקדמה קצרה וסיפור קצר על רבי שמעון, הזמין המנחה לבמה את "שלומי הקוסם", שעשה לפני ילדים להטוטים מרהיבים, במשך שעה ארוכה.

בין להטוט ללהטוט צעקו הילדים פסוקים, ונערכו הגרלות על פרסים יקרי ערך. בסיום מופע והכינוס, קיבל כל ילד סרט מיוחד שהופק במיוחד עבור תהלוכות ל"ג בעומר - "שליחות באפריקה", כמו כן קיבלו הילדים "פופקורן" ו"שערות סבתא", בקיצור, כל ילד ושללו בידו יצא את הכינוס עם חיוך שמח וטעם של עוד.

בכינוס השנה נרשמה השתתפות שיא - למעלה ממאה וחמישים ילדים, יותר מפי שתים מהשנים שעברו, מקום הכינוס בתוך הקניון היה מלא וגדוש, והקשה על העוברים ושבים שלא להצטרף אוטומטית לפחות לכמה רגעים לכינוס המרתק.

את התהלוכה אירגנו השלוחים הרב יהודה לייב דונין – מנהל בית חב"ד אחוזה, הרב אורי למברג, הרב דן בן-חור, הרב אמציה הרמתי, והרב אוהד אנטוורג.

תלמידי ישיבת חב"ד אחוזה, התמימים: תנחום שי' ריבקין, יעקב מתתיהו שי' בורגן, שניאור זלמן שי' דוברוסקין, יהודה לייב שי' ויסגלס, שמואל שי' לרנר, מישאל שי' מנגמי, חיים שי' שאער. כאן המקום להודות לכל המסייעים – קהילת חב"ד אחוזה, אברכי ישיבת חב"ד באחוזה, וקבוצת המתופפים מישיבת חב"ד כפר סיטרין.

תודה מיוחדת – לד"ר בועז בן-שמואל על סיוע בפירסום התהלוכה, ולמ' הילמן וב"ב, על הסיוע מיוחד במהלך הכינוס...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.