מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תש״ע 03.05.2010

הצלחה מרשימה לאירועי ל"ג בעומר בכפר-סבא ● גלריה

הצלחה מרשימה לאירועי ל"ג בעומר בכפר-סבא, שאורגנו על-ידי בית-חב"ד בעיר בניהולו של השליח הראשי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב אהרון קניבסקי ● בסיום הכינוס יצא הקהל הענק לתהלוכה מרשימה, כשבראש התהלוכה צועדים המתופפים של בית חב"ד כפר סבא בתלבושת מפוארת, במשך שעה ארוכה זרמו האלפים הצועדים בתהלוכה הענקית. בסיום התהלוכה נהנו ההמונים מהפנינג מתנפחים ומתקני שעשועים לדיווח ולתמונות
הצלחה מרשימה לאירועי ל
צילום: י. בלינקו
הצלחה מרשימה לאירועי ל"ג בעומר בכפר-סבא, שאורגנו על-ידי בית-חב"ד בעיר בניהולו של השליח הראשי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב אהרון קניבסקי.

משעות הצהריים של יום ראשון, זרמו ההמונים ל"ככר העיר" הממקומת במרכז העיר ובצמוד לקניון ערים. בדיוק בשעה הנקובה במודעות אלפי הורים וילדים גדשו עד אפס מקום את הכיכר הענקית ואת כל המבואות המרפסות והגשרים בקניון.

לפתיחת האירוע הוזמן הרב יעקב משה ליפקין, לקריאת מכתבו של הרבי (שנשלח לרב אהרון קניבסקי לקראת ל"ג בעומר תשמ"ז). 12 ילדים עלו בזה אחר זה לבמה לאמירת י"ב הפסוקים עם הקהל העצום. חבר מועצת העיר ויו"ר המחלקה לתרבות תורנית מר ארנון לוי הביא את ברכת עיריית כפר-סבא.

שיאו של המופע היה מופע מוזיקלי של אמני הילדים "סבא טוביה" וה"דוד חיים" ששלבו בהצגה את מסר תהלוכות ל"ג בעומר "יחד כל ילדי ישראל".

בסיום הכינוס יצא הקהל הענק לתהלוכה מרשימה, כשבראש התהלוכה צועדים המתופפים של בית חב"ד כפר סבא בתלבושת מפוארת, במשך שעה ארוכה זרמו האלפים הצועדים בתהלוכה הענקית. בסיום התהלוכה נהנו ההמונים מהפנינג מתנפחים ומתקני שעשועים.

הנחה ברהיטות ובחן חסידי מיוחד  ר' בנימין ליפקין. את האירוע כיבדו בנוכחותם: הרב מנחם-מענדל גרונר מראשי ישיבת תות"ל קרית גת, המשפיע הרב אליהו פרץ זילברשטרום מירושלים.

נבחרת של עשרות תמימים תלמידי הישיבות תות"ל המרכזית בכפר חב"ד, ותות"ל קריית-גת, סייעו בארגון בהכנות לאירוע ובאירוע עצמו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.