מערכת COL | יום י"ח אייר ה׳תש״ע 02.05.2010

צעירי הכרמל חגגו ל"ג בעומר בבית חב"ד אחוזה

במוצאי שבת התאספו צעירים חיפאים מתלמידי התיכונים אליאנס, ראלי, ועירוני ה', לחגיגת ל"ג בעומר בחצר בית חב"ד אשר בשכונת אחוזה. מארגני האירוע מספרים כי האירוע הצליח למעלה מן המשוער. את האירוע ארגנו תלמידי ישיבת חב"ד באחוזה-חיפה בשיתוף עם מנהל בית חב"ד השליח הרב יהודה דונין, והשליח הרב דן בן חור  לתמונות  
צעירי הכרמל חגגו ל
במוצאי שבת התאספו צעירים חיפאים מתלמידי התיכונים אליאנס, ראלי, ועירוני ה', לחגיגת ל"ג בעומר בחצר בית חב"ד אשר בשכונת אחוזה – מארגני האירוע מספרים כי האירוע הצליח למעלה מן המשוער – את האירוע ארגנו תלמידי ישיבת חב"ד באחוזה-חיפה בשיתוף עם מנהל בית חב"ד השליח הרב יהודה דונין, והשליח הרב דן בן חור.

במוצאי שבת התאספו ובאו כשבעים צעירים חיפאים מתלמידי התיכונים אליאנס, ראלי, ועירוני ה', לחגיגת ל"ג בעומר בחצר בית חב"ד אשר בשכונת אחוזה. חלק ניכר מהצעירים שבאו, הם מהלקוחות הקבועים של מבצע תפילין בשכונה ובבתי הספר.
מארגני האירוע מספרים כי האירוע הצליח למעלה מן המשוער. ההחלטה לקיים את האירוע בחצר הבית חב"ד נפלה ממש באמצע השבוע שלפני ל"ג בעומר, מספר לנו אחד מהמארגנים, ואחוזי ההשתתפות הגבוהים הם פשוט מופת של רבי שמעון, אשר כדאי הוא לסמוך עליו בשעת הדחק.

זמן ההדלקה נקבע לשעה תשע וחצי בערב, כאשר כבר כחצי שעה לפני כן הגיעו כמה צעירים לעזור בהכנת חצר הבית חב"ד למדורת ל"ג בעומר.

בשעה תשע וחצי בדיוק הופיעו בזה אחר זה צעירים בני שנות העשרה, כאשר לאורך כל האירוע שרר מצב הרוח מצוין בחצר הבית חב"ד. שירת "בר יוחאי" "משיח" ועוד, נשמעה מפיהם של עשרות צעירים חובשי כיפות לבנות. גם הצד הגשמי לא קופח ובשרים "על האש", זכו להגיע אל בירורם הסופי בברכת "שהכל" מיוחדת לכבוד רבי שמעון בר יוחאי.

לאחרי כשעתיים של שמחה עילאית, ודברי תורה מחזקים מפי הרב דן בן-חור, קיבלו הצעירים החלטות טובות, ויצאו להאיר את העיר חיפה עם אש יוקדת לכבוד של התנא האלקי.

את האירוע ארגנו תלמידי ישיבת חב"ד באחוזה-חיפה התמימים: שמואל לרנר, תנחום ריבקין, יעקב מתתיהו הלוי בורגן, שניאור זלמן דברוסקין, יהודה לייב שי' ויסגלס, מישאל מנגמי, חיים ינון שאער - בשיתוף עם מנהל בית חב"ד השליח הרב יהודה דונין, והשליח תורה הרב דן בן חור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.