מערכת COL | יום י"ח אייר ה׳תש״ע 02.05.2010

ל"ג בעומר מדליק עם חב"ד חולון ● גלריה

 למעלה מ-3000 ילדים והוריהם השתתפו באירוע המיוחד "ל"ג בעומר מדליק עם חב"ד חולון", שנערך במוצאי שבת, ברחבת הענק מול קניון חולון ● התהלוכה התסיימה במדורה המרכזית, אותה הדליק הרב הראשי לחולון הרב יוחנן גוראריה, ולאחר מכן החלה התוכנית שנערכה על גבי במת ענק נגררת ● הרב ירחמיאל גורליק, מנהל בית חב"ד שארגן את האירוע, בירך את המשתתפים וערך הגרלה בין המשתתפים, שזכו בספרי קודש, משחקים וזוג אופניים  לסיפור המלא וגלריית תמונות 
ל
צילום: מאיר דהן, COL

למעלה מ-3000 ילדים והוריהם השתתפו באירוע המיוחד "ל"ג בעומר מדליק עם חב"ד חולון", שנערך במוצאי שבת, ברחבת הענק מול קניון חולון.

האירוע נפתח בתהלוכה ססגונית שנמשכה מרח' חנקין עד לרח' גולדה מאיר, כאשר הילדים נושאים בידיהם דגלים עם סיסמאות להגברת האחדות וחיזוק המורשת היהודית. בתהלוכה ניתן להיה לראות צועדים זה לצד זה, מכל גווני האוכלוסיה בעיר, דתיים ושאינם דתיים, מכל העדות והחוגים, ובכך מגלמים למעשה את המסר של  אהבת ישראל, הנדרשת במיוחד בימים אלו.

התהלוכה התסיימה במדורה המרכזית, אותה הדליק הרב הראשי לחולון הרב יוחנן גוראריה, ולאחר מכן החלה התוכנית שנערכה על גבי במת ענק נגררת, עליה הופיעו ילדי חמד, תלמידי תלמוד תורה "בני מנחם חב"ד", שאמרו עם הילדים את 12 הפסוקים מדברי חכמינו. הת' בנימין וילהלם ריתק את הילדים בסיפור ל"ג בעומר ודמותו של רבי שמעון בר יוחאי, ולאחר מכן השמיע דברים ברוח היום הרב דוד גוראריה, מנהל מוסדות חינוך חב"ד וממארגני המעמד.

במרכז האירוע, הופיע ענק הזמר המזרחי, ילד הפלא מידד טסה, שהנעים במחרוזת שירי שמחה ונשמה לכבודו של רבי שמעון בר יוחאי. הרב ירחמיאל גורליק, מנהל בית חב"ד שארגן את האירוע, בירך את המשתתפים וערך הגרלה בין המשתתפים, שזכו בספרי קודש, משחקים וזוג אופניים.

לאירוע סייעו רבות תלמידי ישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד. את האירוע הפיק עמי מיימון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.