מערכת COL | יום ט"ו אייר ה׳תש״ע 29.04.2010

ובהיכלו(ת) כולו אומר כבוד ● החופשה המושלמת (פ)

עם פתיחת עונת הקיץ הרישמית ובעוד אתם שוקלים היכן להתמקם בצפון, יצא צוות COL הרצל קוסאשוילי והצלם ברלה שיינר - לבדוק עבורכם צימר מכובד ומרשים באיזור טבריה וחזר פעור-פה ומוקסם ● תכירו: היכלות-צימר בוטיק ברמה אחרת. גם לכם מגיע ליהנות  בואו לראות
ובהיכלו(ת) כולו אומר כבוד ● החופשה המושלמת (פ)
היכלות-סטנדרט אחר לחופשה שלכם. (צילומים: ברלה שיינר, COL, דרור ארצי)

מאת הרצל קוסאשוילי, COL

כמה פעמים יצא לכם לעמוד אל מול גוש בטון, מבלי להבין בארכיטקטורה ובעיצוב ולהיאלם דום? אז נכון שראינו בחיינו הקצרים והפתלתלים כמה גורדי שחקים שהטילו את צילם ואימתם עלינו תחת השמש הקופחת, וחשבנו שראינו הכל בחיים.

אבל אני דווקא מתכוון למבנה חד קומתי מושקע ומאותגר בעיצוב מיוחד, באיכות ובגימור שטרם ראיתם, כזה שישאיר אתכם פעורי פה ואחוזי התפעלות אמיתית וכנה.

תכירו: צימרים יוקרתיים-היכלות. ממש על אם הדרך לטבריה, בדרככם לתפוס תצפית רחבה ומרשימה על הכינרת הקסומה, ביישוב פורייה, שוכנים להם הצימרים של משפחת חורי.

מבט חטוף לא כל שכן מבט מעמיק מלמד על שימת הלב המיוחדת שהשקיעו במשפחת חורי בעיצוב הצימרים הללו. החל מחומר גלם איכותי לבנייה וכלה בפתרונות לזוגות חרדיים כמו מיטות יהודיות, פלטת שבת ושקט פסטורלי שהייתם מוכנים לשלם בעבורו ממון רב.

הסוויטות שעוצבו על ידי המעצבת קרן מלכה, מבודדות בפרטיות מקסימאלית וצופות לנוף הגלילי הקסום של טבריה ועד לרמת הגולן.

יתרו ושושי חורי, המארחים ובעלי המקום הנפלא הזה מקבלים את פנינו בחום משפחתי ובלבביות כייפית שמגרשת מייד את הבושה והמבוכה הראשונית.

החדרים במעוצבים על טהרת הצבע הלבן והקווים הנקיים. החלל נעים ומשרה אווירת חג מיוחדת בכל שעה שרק תיכנסו לסוויטה.

במקום יש כמובן בית כנסת, מקווה טהרה והכי חשוב, נוף מרהיב שיבלבל לכם את האישונים.

בעבור פאר והדר בסטנדרטים כאלה בבתי מלון בדרגה בינונית הייתם נאלצים להיפרד מכסף רב. גם על זה חשבו יתרו ושושי כשתמחרו את החופשה האולטימטיבית בעבור הציבור הדתי-חרדי.

המקום רווי במסלולי טיולים רבים באזור. 7 דקות נסיעה בלבד מפרידים בין הצימר לכינרת. אם רק תצאו החוצה תגלו גינה פרטית לכל אחד מן הצימרים, בנוסף יש אזור משותף (מעולה כאשר רוצים לבוא עם זוג חברים).

לכל אחד מהצימרים יש פינת ברביקיו אישית, ערסל ופינת ישיבה בחצר.בתוך הצימר תכלו למצוא מיקרוגל, קומקום חשמלי, פינת קפה, חליטות תה, ועוד פינוקים שבעלי הבית שולחים כטוב ליבם.

הערת אגב, בסופי שבוע, הם נמנעים (בנימוס ובכבוד הראוי) מלארח אנשים שלא שומרים שבת בכדי לא להפר את קדושת השבת בסביבתם. לעצלנים שבנינו (כמוני), ניתן להזמין ארוחת בוקר בתוספת תשלום או לחילופין לרכוש קופון למסעדה בתיאום מראש. אם לאחר כל זאת לא השתכנעתם, אתם מוזמנים להרים טלפון ולהזמין מקום. אתם לא תפסיקו להמליץ על המקום לחברים ולקרובים. מניסיון.  

צימר היכלות-סוויטות יוקרה פוריה-נווה עובד
טלפון להזמנות: 054-9933276

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.