מערכת COL | יום ט"ו אייר ה׳תש״ע 29.04.2010

סיום הרמב"ם נחוג בסמיכות לציון הרבי ● תמונות

השנה נערך סיום הרמב"ם גדול בסמיכות לציון הרבי אהל חב"ד ליובאוויטש, בהשתתפות תמימים ומאנ"ש תושבי השכונה. האירוע היה רב משתתפים ושולב בהתוועדות לרגל י"ג אייר וסיום הרמב"ם עם משפיעים ורבנים ● ה'חוזר' הרב יואל כהן ערך סיום והתחלה לרמב"ם, ונשא מסה מאלפת שבה ביאר מדברי הרבי מההדרנים העמוקים על הרמב"ם בביאור ההלכה האחרונה והראשונה של הרמב"ם  לדיווח ולגלריה  
סיום הרמב
צילום: יוסי פרסיה, COLlive.com
השנה נערך סיום הרמב"ם גדול בסמיכות לציון הרבי אהל חב"ד ליובאוויטש, בהשתתפות תמימים ומאנ"ש תושבי השכונה. האירוע היה רב משתתפים ושולב בהתוועדות לרגל י"ג אייר וסיום הרמב"ם עם משפיעים ורבנים.

פתח את האירוע המנחה הת' שמואל גליצנשטיין מתלמידי הישיבה שע"י האוהל שהזמין את ה'חוזר' הרב יואל כהן לעשות סיום והתחלה לרמב"ם, לאחר שר' יואל נשא את הסיום הוא נשא מסה מאלפת שבה ביאר מדברי הרבי מההדרנים העמוקים על הרמב"ם בביאור ההלכה האחרונה והראשונה של הרמב"ם.

לאחריו נאם חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל הרב שמעון אליטוב שסיפר אודות השליחות המיוחדת שהייתה לו מהרבי לסיים את ספר הרמב"ם במצריים בשפה הערבית, לאחר שהרבי בעצמו הציע להרב גרונר שהרב אליטוב הוא יהיה זה שיסיים בערבית, ולשם כך הוא היה צריך לשבת וללמוד את השפה הערבית - מצרית. הרב אליטוב ציין בהתרגשות שלאחר עשר שנים שבהם לא נערך סים עקב המצב הבטחוני - נערך השנה סיום במצרים בחודש ניסן האחרון. את דבריו חתם בחזרת שיחת הרבי על ההלכה האחרונה של הרמב"ם.

לאחריו דיבר שליח הרבי לאלסקה- הרב יוסף יצחק גרינברג, בדבריו סיפר על ההדרן העמוק שהרבי אמר בסיום הרמב"ם תשמ"ו ועל המאורעות שהיו ב770 בזמן הדרן זה.

לאחרי נאומו - נגמר החלק הרשמי של הכינוס והתמימים התפנו לחדר הסמוך שם נערך שולחן גדול להתוועדות.

התוועדו עם התמימים; הרב גרינברג - הנ"ל, הרב שניאור גודמן שליח הרבי לאשדוד, הרב יצחק גולדשמיד שליח הרבי ללונג איילנד, הרב ירחמיאל זלמנוב שליח הרבי למזרח קווינס ועוד.

נכחו עוד באירוע; הרב בערל פוטערפס בנו של המשפיע ר' מענדל, הרב ישראל שמעון קאלמנסון חבר ועד הנחת בלה"ק, הרב חיים בלכמן, מנאמני בית חיינו, הרב אבא רפסון מנהל בית אהל חב"ד ליובאוויטש ועוד.

ההתוועדות נערכה גם בקשר ליום י"ג אייר יארצייט של אחיו של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.