מערכת COL | יום י"ג אייר ה׳תש״ע 27.04.2010

התרגשות בצפון קפריסין: לראשונה - תהלוכה עם ס"ת אמיתי

בית-חב"ד בצפון-קפריסין, בהנהלת השלוחים הרב חיים-הלל אזימאוו ורעייתו, יציינו את שיאו של יום ל"ג בעומר במעמד הכנסת ספר תורה ראשון למוסדות ליובאוויטש בעיר. הזמנות חגיגיות בשפות המקומיות, נשלחו לכל חברי הקהילה לסיפור המלא
התרגשות בצפון קפריסין: לראשונה - תהלוכה עם ס

בית-חב"ד בצפון-קפריסין, בהנהלת השלוחים הרב חיים הלל אזימאוו ורעייתו, יציינו את שיאו של יום ל"ג בעומר במעמד הכנסת ספר תורה ראשון למוסדות ליובאוויטש בעיר.

יום ההילולא של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי יצויין במגוון אירועים ופעילויות, החל משבת קודש הקרובה, מוצאי שבת לילו של ל"ג בעומר, אבל ללא ספק התהלוכה המעניינת והמקורית שתצעד ברחובה של עיר, תהיה שיאו של יום.

ה"מוצג" המרכזי של התהלוכה יהיה ספר התורה, לא כמעט ולא כמו, ספר תורה אמיתי שנשלמה כתיבתו במיוחד עבור המניין של בית חב"ד שקיים ב"ה למן השבוע הראשון של הגעתם של השלוחים למקום.

הזמנות חגיגיות בשפות המקומיות, עוצבו ברמה גבוהה, ונשלחו לכל חברי הקהילה, כמו כן עוצבו הזמנות בשפה העברית והאנגלית עבור תיירים, בני משפחה, וידידים שיגיעו מרחוק. שלוחים מערי השדה, ומשלחת נכבדה מארץ הקודש כבר הבטיחו את השתתפותם.

שמחת התורה, ושמחתם של כל יהודי צפון קפריסין לגמרה של תורה, תשולב ביום שמחתו של רשב"י שזכה לגלות את פנימיות התורה בספר ה'זהר' הקדוש. סתים וגלייא – הכל יחד בשמחה אחת גדולה, כשלדברי השליח הרב אזימאוו "אפשר בפירוש לומר שב"ה יש יותר ויותר יהודים במדינה שלנו שיודעים להצביע על חלק זה שבתורה וגם על חלקו האחר, ועל השילוב הנחוץ וההכרחי: תורה אחת לעם אחד מה' אחד.

סיקור מלא מטקס סיום והכנסת ספר התורה שנתרם ע"י ידידי המוסדות, אריה ודבורה יעקובסון - יבוא אי"ה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.