מערכת COL | יום י"ג אייר ה׳תש״ע 27.04.2010

תהלוכת ל"ג בעומר בגבעת זאב: הקינדרלעך וישי לפידות

בית חב"ד גבעת זאב, יקיים בל"ג בעומר את תהלוכת הילדים הגדולה ביותר באזור ירושלים המיועדת לקהל שאינו שומר תורה ומצוות. השנה הושקעו בתהלוכה כספים רבים ונהגו אטרקציות רבות שיבטיחו את בואם של למעלה מאלפיים ילדים (לפי הערכות המשטרה) להשתתף בתהלוכה לכבודו של התנא האלוקי הרשב"י, ולנחת רוח הרבי  לסיפור המלא
תהלוכת ל
בית חב"ד גבעת זאב, יקיים בל"ג בעומר את תהלוכת הילדים הגדולה ביותר באזור ירושלים המיועדת לקהל שאינו שומר תורה ומצוות. השנה הושקעו בתהלוכה כספים רבים ונהגו אטרקציות רבות שיבטיחו את בואם של למעלה מאלפיים ילדים (לפי הערכות המשטרה) להשתתף בתהלוכה לכבודו של התנא האלוקי הרשב"י, ולנחת רוח הרבי.

את ההתלוכה ינחה שדרן הרדיו מנחם טוקר, ובין היתר יופיעו בתכנית האומנותית הזמר ישי לפידות ולהקת הילדים 'הקינדרלעך'. זאת כמובן מלבד למצעד המתופפים המסורתי, כינוס הילדים ואמירת 12 הפסוקים, ספרי הקודש והפרסים יקרי הערך והפנינג צבעוני ומרשים.

שליח הרבי ומנהל בית חב"ד, הרב חיים בכר, מסר כי בית חב"ד בגבעת זאב מבקש להודות ליו"ר המועצה המקומית, מר יוסי אברהמי על שיתוף הפעולה ההדוק לו זוכה בית חב"ד בהפקתו של ארוע הענק, ועל הסיוע הלוגיסטי הנרחב מצד הגורמים השונים ביישוב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.