מערכת COL | יום י"ג אייר ה׳תש״ע 27.04.2010

צעירי חב"ד מציג: תקליטור הדרכה למנחי תהלוכות ● צפו בוידאו

בימים אלו, בהם עסוקים שלוחי הרבי בישראל בהפקת התהלוכה בצורה המושקעת ביותר ובמאמצים להביא את כמות הילדים הגדולה ביותר, יש מי שחושב גם על התוכן ועל האידישקייט שיספגו הילדים בתהלוכות ● לכבוד שלושים שנה לתהלוכות ל"ג בעומר באה"ק, מציג המרכז לעזרי שליחות שע"י צעירי חב"ד תקליטור הדרכה מיוחד "שְעַת מַנְחֶה" להנחיית תהלוכת ל"ג בעומר המהווה כלי יעיל עבור כל שליח ומנחה תהלוכה, לשדרוג כינוס הילדים בל"ג בעומר ברמה התוכנית והמקצועית, וברושם שהיא תותיר על הילדים  בואו להציץ בוידאו  
צעירי חב

בימים אלו, בהם עסוקים שלוחי הרבי בישראל בהפקת התהלוכה בצורה המושקעת ביותר ובמאמצים להביא את כמות הילדים הגדולה ביותר, יש מי שחושב גם על התוכן ועל האידישקייט שיספגו הילדים בתהלוכות.

לכבוד שלושים שנה לתהלוכות ל"ג בעומר באה"ק, מציג המרכז לעזרי שליחות שע"י צעירי חב"ד תקליטור הדרכה מיוחד להנחיית תהלוכת ל"ג בעומר. התקליטור הנושא את השם "שְעַת מַנְחֶה", מהווה כלי יעיל עבור כל שליח ומנחה תהלוכה, לשדרוג כינוס הילדים בל"ג בעומר ברמה התוכנית והמקצועית, וברושם שהיא תותיר על הילדים.

בשני חלקי התקליטור מעביר את ההדרכה בכשרון רב השליח בכפר יונה הרב נחמיה שמרלינג, כאשר החלק הראשון מוקדש להדרכה פרונטלית במספר כללים בסיסיים להנחיית הכינוס, ובחלק השני ישנה הדגמה חיה של "תהלוכה לדוגמא", עם ילדי תלמוד תורה חב"ד בנתניה, הופעת אמן-שחקן, מוזיקה ופרסים אמיתיים. בראשית התקליטור מובא קטע וידאו מ'פאראד' ל"ג בעומר משנת תש"מ אצל הרבי.

תודת המרכז לעזרי שליחות נתונה לרב נחמיה שמרלינג על שהקדיש מזמנו לתועלת כלל השלוחים, לשלוחים בנתניה, הרב יאיר מעודה והרב נח סוליש על הסיוע בשטח, למנהל הת"ת הרב זאב קפלן, לכל הילדים החמודים, לשחקן ר' חביב מזרחי על ההופעה, לצלם והעורך ר' עומרי רפאל פרי, ולחברת Jem על קטע הוידאו.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות?
לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.