מערכת COL | יום י"ב אייר ה׳תש״ע 26.04.2010

גם השנה: אירועי ל"ג בעומר בקבר שמעון הצדיק בירושלים

דורות רבים נהגו מבני ירושלים, שלא יכלו לעלות מירונא ביום ההילולא בל"ג בעומר, והגיעו למערת התנא שמעון הצדיק זי"ע בירושלים ● רבים נוהגים שם לערוך את ה'תגלחת' לבנם בן השלוש, במתחם הקבר ומכבדים את המתפללים במיני מאפה ושתיה, תוך תפילה לזכות מחתן ה'חלאקה' רוב נחת יהודי ● במוצש"ק ייערך בעז"ה במקום 'הדלקה מרכזית', בהשתתפות רבנים חשובים, כאשר מוזיקה חסידית תלווה את כל הערב והיום למחרת, וכיבוד קל יחולק לכל הבאים לסיפור המלא
גם השנה: אירועי ל
ל"ג בעומר בקבר שמעון הצדיק בשנה שעברה
דורות רבים נהגו מבני ירושלים, שלא יכלו לעלות מירונא ביום ההילולא בל"ג בעומר, והגיעו למערת התנא שמעון הצדיק זי"ע בירושלים.

רבים נוהגים שם לערוך את ה'תגלחת' לבנם בן השלוש, במתחם הקבר ומכבדים את המתפללים במיני מאפה ושתיה, תוך תפילה לזכות מחתן ה'חלאקה' רוב נחת יהודי.

מוסדות 'שמעון הצדיק', שהוקמו לפני עשרות בשנים ע"י הרה"צ רבי יוסף אליהו דייטש ע"ה, מארגן גם השנה את ההילולא במקום, כפי שמארגן את שאר התפילות, השיעורים והאירועים במשך כל השנה כולה, ע"י איש החסד הרה"ח ר' משה דייטש, יו"ר מוסדות החסד הוותיק בירושלים "חסדי יוסף".

במוצש"ק ייערך בעז"ה במקום 'הדלקה מרכזית', בהשתתפות רבנים חשובים, כאשר מוזיקה חסידית תלווה את כל הערב והיום למחרת, וכיבוד קל יחולק לכל הבאים.

סדרנים וכוחות הבטחון יהיו פרוסים בדרכים ובמתחם כולו, כאשר דרך מהדרין תוביל את הבאים הרבים לאורך כל הדרך, תוך עזרה ושיתוף פעולה עם המשרד לפיתוח המקומות הקדושים, ע"י המנכ"ל הרב יוסף שווינגר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.